Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av sara - 16 oktober 2010 16:17

alltså herregud..

ge dig ngn gång emma...

 

jag har en kusin...

hon talar om HELA tiden, hur jävla snygg hon är, att hon inte längre är överviktig..

hon talar om hur fula alla tjocka är...

hon säger att jag är tjock, alltså är jag dessutom ful

hon säger att min mamma är tjock o borde banta, hon är dessutom ful...

min mamma är 50 år o har flätor ibland..

det passar inte en sån gammal kvinna, säger emma...

emma säger att tjejer som ser ut som killar är konstiga..

 

för 30 år sen.. innan emma var född... så gick mina föräldrar isär en period..

sen dess så tycker inte emmas mamma om min mamma...

för min mamma talade om att så länge de inte är tillsammans så knullar hon med vem hon vill.. helt rätt.. vad fan har emma med detta att göra??

hon stör sig tydligen på det..

 

för 6 år sen så var jag ledsen på farmor o skrev det i ett brev till henne...

jag o farmor har gått vidare efter det, sen lång till tillbaka...

emma drar upp detta brevet, hela jävla tiden.. hon har inte ens med det att göra, för det var mellan mig o min farmor...

 

min syster har inte alltid mått så bra, hon har försökt ta livet av sig vid flera tillfällen... men emma... som vet allt o dessutom lägger sig i detta... säger att min syster bara vill ha uppmärksamhet, hon har inte med detta att göra...

 

hon talar om att vi inte är intelligenta för att vi svär..

därför svär vi desto mer... :P

 

jag är så innerligt trött på emma...

jag vill slippa henne, jag vill inte ha med henne att göra...

fattar du nu emma, vi vill inte ha dig i vårat liv..

lägg av nu.. jag orkar fan inte med dig

det var lugnt o skönt ett tag, men nu när vi valde att ignorera dig o allt du skrev i din blogg, så börjar du igen...

 

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards