Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av sara - 9 oktober 2010 16:38

ville bara tala om vad jag är bra på.... ;P

 

jag är väldigt bra på att laga mat...

jag är också bra på att baka

 

jag är bra på att klippa hår, finns de som tycker jag borde bli frisör

sen är jag också bra på att sminka...

 

jag är bra på att skriva noveller, drömde om att bli författare förr

 

jag sjunger bra, många som tycker jag borde satsa på det, men det är inte min dröm, o har aldrig varit

 

jag är duktig som numera är rökfri, hurra för mig

 

jag är bra på att brodera o scrapbooka

 

jag är bra på engelska, läste ju det på högskola, men fortsatte inte för det blev en aurora istället..

 

jag är väldigt duktig på att massera.. ska gå en utbildning i taktil massage snart..

 

jag är duktig på att teckna

 

jag är bra på att hitta saker som är borta

 

jag är bra på att kramas

 

jag är bra på att vara romantisk

 

FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!!!! ;)

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards