Alla inlägg under juni 2012

Av sara - 29 juni 2012 15:09

imorgon ska jag och aurora ut på äventyr... vi ska ta oss en långfärd med nya bilen.. vart vi hamnar.. ja.... det vet jag... men inte aurora.... hihi

jag har iaf fyllt handskfacket i bilen med festis och godis för att aurora ska kunna roa sig med ngt...


det kommer iaf att bli underbara dagar...


men jag kan inte neka till att jag känner lite stress...

imorgon kl 10 ska vi byta däck på bilen, sen snabbt hem för att packa för att på vidare färd vara på en destination kl 12.. inget som jag kan skriva om här.. för det är en surprise...

sen när jag har varit på "mötet" så är jag klar senast 14 och då går färden vidare...

hmm... jag önskar mig en gps

och lite roliga saker till bilen,,,,haha pimp my ride


ska skaffa mig en cd spelare, men vet inte riktigt om det går in i bilen... pappa sa att jag kunde ha den i handskfacket... hmmm hur snyggt blir det på en skala :P

sen rejäla högtalare... hallå, jag älskar att spela högt när jag kör... haha


nä... dags att sluta blogga och ta tag i städningen av bilen...


puss o kram

Av sara - 29 juni 2012 15:03

hmm... fick en kommentar.. ida?? vilken ida?? min kusin?? ngn jag känner?? eller ngn annan???

svaret på din fråga... klart att det är jobbigt att hon också ska flytta.. jag är inte helt känslokall.. jag bryr mig om bella. jag ska göra mitt bästa för att bibehålla kontakten med henne, men då hennes mamma sagt tidigare att jag inte ska få ha ngt med henne att göra så vet jag inte hur det ska gå.. jag har försökt att ta avstånd, försökt att på ngt vis få bort henne från mitt hjärta.. det är inte lätt...

jag vill försöka ha henne hos mig då och då, om hon och hennes mamma vill det.

jag kan i nuläget inte svara på hur det kommer bli med den saken....

Av sara - 23 juni 2012 14:29

fan vad jag brände mig i solen igår, herregud.....

kan ju lugnt påstå att det kändes inatt när jag skulle sova.... visste inte riktigt hur jag skulle ligga så jag masade bra mkt innan jag kom till ro för att sova...

 

"vad heter de där benen under brösten?" hahahahahahahahaha REVBENEN!!!!!!!!!!

 

pratar med älsklingen nu.... saknar henne ju :(

tur då att det finns telefon ;)

Av sara - 23 juni 2012 14:25

jag vet att du läser min blogg så jag kan lika gärna säga åt dig här, utan att nämna några namn...

du är inte längre min vän... jag förstår inte hur du kan göra det du gör och gå och skvallra om ditten och datten om saker som du inte har med att göra...

jag vet att det är du som gör det.... jag är inte dum...

så... den som tar åt sig... den är det... så enkel är matematiken

Av sara - 22 juni 2012 19:26

hmm... har en lite dålig kväll... vet inte rikigt varför men.....

har haft en jättebra dag men.. ja.. jag vet inte...

hmm.. jag vet att jag slarvar med medicinerna..... suck.....

Av sara - 22 juni 2012 10:00

 


glad midsommar på er allesammans!!!!!!!

Av sara - 21 juni 2012 20:05

 


jag har gjort en ny gadd.....

en liten tribal i nacken!!!!

Av sara - 6 juni 2012 16:03

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards