Alla inlägg under augusti 2012

Av sara - 28 augusti 2012 13:14


fortsätter idag med mitt projekt... städning o rensning...

hade mer tvätt, men jag mitt pucko hade bokat fel tvättgrupp.... så jag har ingen tumlare... blir att tvätta en maskin sen får det vara bra.... det blir ju inte torrt i torkskåpen....

så jag tumlar allt som går.... önskar jag hade en maskin här hemma så hade jag kunnat hänga upp det här och tvätta lite då o då.. så man slapp monstertvättdagar.. har ju plats för en... ska ordna det, ngn gång....


drömde om annika inatt igen... att inatt skulle hon få..... än så länge vet jag inte mer än att hon är på förlossningen... nu hoppas vi att det händer ngt o att det går bra för henne...

väntar med spänning....   



* städa hallen

* städa tv-rummet

* städa auroras rum 

* gå till återvinningen

* gå igenom auroras gamla kläder slänga/spara/ge bort

Av sara - 13 augusti 2012 18:10

om en vecka är jag tillbaka till jobbet... blandade känslor... semester är för jävla skönt.... men det är klart.... jag har himla kul på jobbet också.. 

min sjukskrivning är slut när jag återkommer och pga att de har ändrat mitt schema under sjukskrivning och så, så kommer jag inte ha lika hög grad i bemmaningen som tidigare... har jobbar 86 % nu kommer jag komma upp i 77 %.. kanske lika bra att börja såpass lugnt efter den långa sjukskrivningen, men ändå.... kan ju försöka få mer sen när jag är varm i kläderna...


min semester har iaf varit underbar...

har umgåtts med sophia hela tiden...   

vi har då varit på emmaboda..

sen har vi varit med aurora på liseberg... vi vann massa godis ;) och åkte massa karuseller.. aurora har blivit så modig hon åkte massa grejer :)

hon och sophia åkte flera saker som jag inte vågade mig på att åka... :D all kärlek till sophia som ställer upp så fint :D

vi har varit i lysekil på havets hus och tittat på massa fiskar.. även om det var dåligt väder den dagen så var det en underbar dag :D

vi var till emaus en snabbis och tog med oss cissi, myyyyyys :D

när aurora var med mamma o pappa till smögen så åkte jag o sophia till snäckan och fikade, det är så mysigt där :D

vad vi kommer att göra denna sista veckan återstår att se, men på onsdag ska iaf aurora till mamma för då ska jag o sophia mysa för då firar vi 2 månader   


puss o kärlek, nu ska jag fortsätta städa   

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards