Alla inlägg under maj 2012

Av sara - 22 maj 2012 10:40

hej hopp!!!!!

idag är det tisdag.... mina planer för dagen är att tvätta så att jag har rena snygga kläder till helgen... problemet kvarstår, vad ska jag ha på mig????

sen ska jag träffa bästa mathias :D det var bra längesen nu så det är dags tycker vi båda :D

gött att få skvallra lite... han och martin har ju varit med i både radio och tidning sen sist... sååå fina var dom... :D de är ju det första gayparet att få adoptera ett svenskt barn och sicken sötnos sen... :D

imorgon onsdag ska jag jobba kvällen.... sen torsdag jobbar jag dagen.... sen fredag är jag ledig... helgen har jag semester... på fredag ska jag ta tåget.... wohoooooo


puss o kärlek

Av sara - 18 maj 2012 20:07

Linda, kära kusin.. jag kommer inte in på din blogg....

vill du skicka mig ditt lösen????


kramar

Av sara - 18 maj 2012 19:57

wihooo nu är biljetterna klara och semestern är på gång ;)

ska bli såååååå kul, roligt, härligt, underbart, bara positiva saker =)


småland here i come ;)


måste ju skriva lite om pinglan som ska ha det skoj nu i helgen... ;)

hihi. jag har gett henne ett väldigt viktigt råd... *asg*


Ingela, jag hoppas att du får det helt underbart och fantastiskt, det är du värd :D


puss o kärlek <3

Av sara - 18 maj 2012 19:54

 


jahopp så ser den ut, min nya älskling... ;)

Av sara - 17 maj 2012 12:26

jag har blivit utmanad av cissi, 11 frågor ska jag svara på, sen ska jag ställa 11 frågor till andra bloggare..

jag kommer svara på frågorna nu men jag utmanar lite senare tror jag :D

1. Hur lång är du?

174 cm mäter jag från topp till tå

2. Har du några tatueringar?

japp, jag har ett gäng, fler ska det bli... jag planerar att göra en sleeve på högerarmen, har min firedancer där, och mer ska det bli... men jag vill ha samma stuk som den, så det blir micke som får fortsätta med det.. när jag skulle göra den så hade de egentligen bokningsstopp, men han var så sugen på att göra den så han hade öppet bara för mig :D tjohoo, efteråt firade jag med kebab haha

3. Vad gör du på dagarna? Jobb, skola, sjukskriven.....

jag jobbar halvtid och är sjukskriven halvtid. jag jobbar på ett demensboende, det är jättekul, men jag gick in i väggen i december och har varit långtidssjukskriven men nu har jag börjat jobba halvtid och så kommer det vara till mitten av augusti :)

4. Har du några husdjur?

Just nu har jag en katt, Bamse, han fyller snart 4 år :) Han är världens goaste och mysigaste fast han bits jävligt hårt ibland.... haha.... han har gjort så att jag varit tvungen att åka till akuten och ta stelkrampsspruta.. Sen har vi 2 söta marsvin :) de är också riktigt gosiga :) jag har haft en orm, bältet, han är död nu, han var gammal, men väldigt fin. Jag har haft ett gäng kaniner, fåglar, hamster, råtta, marsvin, hundar, andra katter... massa djur :D

5. Vad gör du om 10 år?

jag hoppas verkligen inte att jag är mormor, för aurora är ju 18 då... haha.. men förhoppningsvis så har jag ett hus någonstans tillsammans med någon annan, inte i storstan för jag trivs bäst i lite mindre samhällen. jag jobbar troligtvis med ngt annat, kommer att utbilda mig innan dess..

6. Har du någonsin varit otrogen?

ja en gång, men det var längesen.... typ 7 år sen eller nåt...

7. Har du något med din kropp som du verkligen avskyr?

ja det har väl alla, jag avskyr min mage, har lite svårt om någon ska ta på den, men men... jag pratar hellre om det jag tycker om med min kropp. jag tycker jag får snygg rumpa i tajta jeans, jag gillar mina tuttar och mina ögon... min näsa är inte dum heller haha.. har fått frågan flera gånger om jag opererat den för att den är så perfekt.. haha men nej det har jag inte...

8. Har du följt någon diet någon gång?

jajjamensan.. jag har varit med i viktväktarna, provat GI, LCHF och cambridge..

9. Vilka länder har du besökt?

danmark... grekland (zakynthos) på skolresa i 9an, där fick jag min första fylla, det var valborg 1997...haha det var en spännande kväll. jag drack hotch, amstel och orgasm. jag har även varit i spanien (costa brava) med familjen, väl där passade jag och nattis (lelles dåvarande tjej) på att gå på strippklubb och besöka en porrshop i barcelona, det var inte direkt som lilla uddevalla... ;)

10. Vilken är din favoritmat?

hasselbackspotatis med fläskfile... fläskfilen skär man upp, steker den o lägger den i en ugnssäker form, på med glansad lök, räkor, champinjoner o grädde... sen älskar jag pappas julköttbullar :)

11. Har du fått ditt hjärta krossat någon gång?

jodå, flera gånger... första gången blev det rejält krossat men det förstod jag inte förrän flera år senare.. caroline valde en kille istället för mig haha. nu är de lyckligt gifta med 2 barn :) o vi går på kaffedejter ofta :)

Av sara - 16 maj 2012 08:36

vägde mig idag, har inte gjort det på ett tag.....

har gått ner ännu mer.... så nu ligger jag på -20 kilo...

hade varit kul att gå ner typ 3 kilo till, men jag är egentligen nöjd...

Av sara - 13 maj 2012 15:58

jag och världens bästa pingla!!!!!!

och här kommer en underbar låt som var med under detta tillfället... framförd av ja, mig....

fast här är orginialet... =)


Av sara - 13 maj 2012 15:51

sjukt bra låt.... här är en liten parodi på originalvideon... faktiskt rolig :)


Sail!

This is how I show my love
I made it in my mind because
I blame it on my A.D.D baby

This is how an angel cries
I blame it on my own sick pride
Blame it on my A.D.D baby

Sail!
Sail!
Sail!
Sail!
Sail!

Maybe I should cry for help
Maybe I should kill myself
Blame it on my A.D.D baby

Maybe I'm a different breed
Maybe I'm not listening
So blame it on my A.D.D baby

Sail!
Sail!
Sail!
Sail!
Sail!

La la la la la la oh!

La la la la la la oh!

Sail!
Sail!
Sail!
Sail!
Sail!

Sail with me into the dark
Sail!
Sail with me into the dark
Sail!
Sail with me into the dark
Sail!
Sail with me, sail with me
Sail!

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards