Alla inlägg under april 2014

Av sara - 13 april 2014 06:23

snart dags att gå hem från jobbet, öppnade fönstret för en liten stund sen och fåglarna kvittrar så vackert. det är ljudet av sommar som kommer närmare och närmare för varje dag som går.

jag längtar till sommaren... 

blir inga längre resor till mamma o pappa för jag har ingen direkt semester att ta ut.. har bara ansökt om en helg när mamma gifter sig. 

annars blir det väl en hel del sola o grilla

lite bad också skulle jag tro.

nä, dags att slå av datorn för nu blir det snart hem o sova, först en promanad , men det verkar vara helt underbart ute :)

Av sara - 12 april 2014 03:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sara - 9 april 2014 04:39

då sitter man på jobbet återigen en natt..

frugan hade köpt snask till mig, sötnosen.. :)

klockan är nu ca halv 5 o det har än så länge varit en väldigt väldigt lugn natt... är det lugnt mellan 3-5 så tycker jag det är lite småjobbigt för det är då jag är som tröttast..

men men... går man upp o sträcker på sig, öppnar fönstret för frisk luft så går det ganska bra. :)

jag har inga fler avsnitt på datorn med mina serier som jag följer.. så jag startade på en ny...

breaking bad.. ja... hmm.... inte min typ av serie.. jag har sett flera avsnitt men njae.... högt betyg hade den på imdb.. men näää.... jag gillade inte den... både totte o lelle tycker den är bra, men njae.... jag vet inte alltså... den var inte direkt jättespännande om man säger så... leder liksom ingen vart... känns som en väldigt väldigt lång film bara som man tycker kan ta slut för det händer liksom inget... går sååå  långsamt..

jaja

det snöade här förut men nu har det slutat, skönt... då ser jag hellre att det regnar än snöar... nu är det faktiskt snart mitten av april...


puss o kram hela dan

Av sara - 5 april 2014 03:43

har haft så fruktansvärt ont i ryggen idag...

hoppas att det kommer bli operation snart för det är inte kul att ha så ont... skiten bara växer och blir större också...

ja.. jag har alltså ett lipom på ryggen som senast jag gjorde en undersökning var 9 * 6 cm tror jag det var.. den sitter o trycker på nerver o annat smått o gott som finns där..

oftast så har jag inte ont... men när det kommer så kommer det med besked...


längtar tills mitt hår växer ut mer... var ju tvungen att klippa för att det inte skulle se knas ut... jag är allt nöjd o så.. men jag kommer på mig själv med att sitta o dra i det där bak..

sen vet jag att frugan föredrar mig med längre hår... ;) haha


nä.. nu ska jag knäcka ett avsnitt true blood till :)


puss o kram skumbanan

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards