Alla inlägg under augusti 2013

tur

Av sara - 12 augusti 2013 19:27

Jag har turen att ha världens bästa fru som lyssnar, stöttar o älskar mig :)
Jag har turen att ha världens bästa vän som hjälper mig o finns för mig :)
Jag har turen att ha världens bästa dotter som hjälper sin mamma :)

Av sara - 11 augusti 2013 21:14

Började bra med mensvärk från helvetet med migrän o nu ryggskott.. Kan livet bli bättre :(


Av sara - 8 augusti 2013 06:19

Ligger i sängen igen.. Gick upp för en stund sen.. Gjorde mig iordning, var i stort sett klar, men insåg att det kommer inte gå..
Har så fruktansvärt ont i magen.. Började igår.. Jag brukar få väldigt ont. Men det här är ju löjligt :(
Önskar att jag hade en vetepuff.. Får ta katten..

Av sara - 2 augusti 2013 18:21

jag vet jag vet... längesen jag skrev..

mkt har hänt...

 

den 28 Juni somnade min farmor in...  hon hade sina barn där o allt var lugnt o fint..

min farmor... inga-lill... jag var hos henne jättemkt som barn/tonåring.. det var mitt andra hem... periodvis var jag nog mer där än vad jag var hemma..

vi mös mkt... hade många mysiga stunder alltså.. vi åt kycklingvingar, kan tillägga att farmor var bäst på det. hon gjorde världens godaste pannkakor, de var tunna o ljusa o smöriga.

till frukost fick jag nästan alltid hönökaka med stekt ägg och varm kakao, mums för en liten tjej. 

hon bakade helt underbart bröd, saftigt och gott.

farmor solade alltid så hon var alltid brun o fin :)

jag minns att jag lekte med knappar hos henne när jag var barn, hon hade massa knappar i olika färger i en liten burk. hon älskade änglar o sparade på det. hon älskade guld o silver o hade massa prydnassaker som var guldiga o silvriga. jag tror att hon har det bra nu... hon är med farfar o han har väntat i över 20 år på henne.

  

jag har förutom detta haft en helt underbar sommar, jag blev brunare än vad jag någonsin blivit... haha för mig är det jättebrunt, men för en annan så är jag inte jättebrun, men jag har kämpat i år.. :)

jag har badat, solat, druckit vin, skrattat, trivts, haft det alldeles underbart :)

  

jag har även tagit ett stort beslut o det är det bara mina närmsta som vet om än så länge, å så får det vara ett tag till.. jag ser fram emot det iaf, det ska bli spännande och jag längtar.

  

jag mår förövrigt väldigt bra just nu o hoppas att det håller i sig så, helst alltid.. klart jag har mina dåliga dagar ibland, det har väl alla. men jag kan sova nu o har ingen huvudvärk. jag njuter av livet. kommer inte på ngt mer att skriva om för tillfället, men det kommer :)

 

puss o kärlek

 

  

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards