Alla inlägg under april 2012

Av sara - 25 april 2012 19:40

dag 14 - ett minne


hmm, ett minne alltså....  vilket ska man ta....

ska man ta ett roligt, tråkigt, tragiskt, spännande...

hmmm jag väljer nog ett roligt...

jag hade jävligt roligt när vi var ett gäng som campade vid brötegårdssjön...

har en del roliga kort därifrån... dunken kom fram, men jag kan ärligt säga att det bara var vatten i den, fast det inte ser så ut på personen som häller upp från den.. haha

hmm minns ej hur gamla vi var, men det var väl efter gymnasiet... hmm hmm....

har campat en del ggr där... jag o line har campat där... tror det kom en nakenbadare en gång när vi låg i tältet där... haha en gammal gubbe... en annan gång åskade det som bara den då blev vi hämtade sent på kvällen... tja, blev visst inte bara ett minne, utan om camping över lag...

men jag kan ju kort och gott säga.... Vecka 24..... därifrån har vi lite minnen... haha


dag 15 - din favoritblogg


hmm hmm hmm, min favoritblogg, jag följer inte så många bloggar själv, tja, det är väl pinglans och cissi blogg... har länkat till dem på vänster sida om ni ser det....

pinglan är min bästa vän och cissi min kära lillasyster <3

Av sara - 22 april 2012 19:15

dag 12 - vad som finns i din väska


hmm... använder inte min väska så ofta... men när jag väl använder den så är det väl massa kvitton, läppglans, nycklar, papper och annan skit..


dag 13 - din hjälte


min hjälte...

hmm hmm hmm... tja, astrid lindgren är ju min hjälte genom alla underbara böcker hon skrivit...

sen är många nära och kära mina hjältar också..


dag 14 - ett minne
dag 15 - din favoritblogg

Av sara - 20 april 2012 16:00

dag 10 - favorit plagg


hmm har nog inget favoritplagg.... hmm.... kanske mina jeans då...

ja, jag älskar de jeansen.. de är underbart sköna, sitter bra och ger mig snygg rumpa haha



dag 11 - helgens planer

ikväll blir det feeeest.... ska bli såååå kul =)

jag längtar redan... och jeansen har jag på mig... asg

imorgon ska jag träffa älsklings dan...

på söndag... hmm hmm hmm.. blir väl slappardag kan jag tro....


puss o kärlek

Av sara - 18 april 2012 15:33

dag 09 - Min kärlek


min kärlek.. tja, jag har ju ingen kärlek just nu...

ja, det är ju aurora då <3<3<3

hon är kärlek för mig

min underbara lilla dotter


aurora är 8 år. hon är lång, blond, intelligent, omtänksam...

hon är envis som synden, det har hon efter mig... haha

hon är söt och go och kramig, när hon vill ;)


jag älskar dig aurora

Av sara - 17 april 2012 10:43

dag 08 - tio saker du gillar


* musik

* film

* läsa en bra bok

* bada

* köra bil

* läsa skvallertidningar

* dricka kaffe

* pyssla

* få massage/massera

* laga goda middagar till någon annan

Av sara - 15 april 2012 10:49

när jag säger "jag tycker om dig" - så betyder det just det, jag tycker om dig för den du är,


när jag säger "jag är förälskad i dig" - så betyder det att jag får fjärilar i magen av att tänka på dig, att jag är attraherad av dig..


när jag säger "jag är kär i dig" - så betyder det att jag vill vara din


när jag säger "jag älskar dig" - så betyder det att jag älskar dig, att jag inte vill vara utan dig


jag har lätt för att tycka om en person, men det behöver inte betyda ngt mer än vad det just gör.


jag kan bli förälskad lätt, men det är bara en förälskelse.


jag blir inte kär jättelätt, men blir jag det så är det inget som försvinner så fort


jag har bara sagt jag älskar dig till en person som jag varit tillsammans med och verkligen menat det.. så det är ngt som jag inte tar lätt på...


hur definierar ni dessa ord????

Av sara - 15 april 2012 10:35

hmm... har ju gått ner en del i vikt... typ 17 kg... det är väl bra... men det som är jobbigt är att mina byxor sitter inte bra... mina favorit alltså... blää...

sen har tuttarna minskat... hmmm....  shit happends i guess

men.... aaaa.....

dags att införskaffa lite nya kläder...

ångrar nästan att jag la gymkortet på is.. för nu är jag sugen att bli av med lite energi igen...

men men... får se först hur det fungerar när jag jobbar, snart dags med det ju...

hmm.. får nog ta en tripp till jobbet och kolla hur mitt schema kommer att se ut, jag ska ju inte jobba fullt den första tiden...

men å vad jag längtar dit nu..

min underbara psykolog har ju i stort sett friskförklarat mig haha

hmm låter som om jag var väldigt sjuk, men njae.... panikångest och depression, men det är under kontroll nu, jag mår fantastiskt bra... även om små motgångar kan kännas lite extra emellanåt, men som sagt.... shit happends - and then you die...

haha.... hmm... mitt nya talesätt, men ta det lugnt, det är bara ngt jag säger.. haha


jag mår som sagt kanon, men det allra bästa hade ju varit om hon fick sin lägenhet omgående, det är inte jättekul att bo ihop om man säger så... visst hon har sin madrass i tv rummet och allt det där, men hmm... jag vill kunna göra vad jag vill, ta hem vem jag vill... nu syftar jag på kompisar och så.. lite filmkvällar som förr...

jag menar absolut inte att ta hem massa brudar... för sån är inte jag... jag knullar inte runt med massa tjejer.. är det ngn som jag tycker om och som jag faller för så håller jag mig till den..

Av sara - 15 april 2012 10:29

dag 06 - din bästa vän


min bästa vän heter Ingela, aka pinglan...

Jag träffade henne första gången runt 2002/2003... men det var inte förrän senare som vi verkligen fick kontakt.. hon var tillsammans med auroras pappas bror, så vi var svägerskor.. =)

jag lämnade auroras pappa och hon lämnade hans bror... i ungefär samma veva ;)

haha

lite komiskt ändå..

Ingela bor i Ludvika, så vi träffas väldigt sällan, men vi pratar i telefon nästan varje dag.

det finns inget som hon inte vet om mig, o jag kan nog säga att jag vet allt om henne också ;)

Ingela, jag älskar dig!!!!!! <3<3<3


Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards