Alla inlägg under juli 2015

Av sara - 29 juli 2015 17:04

är inne på min sista semestervecka.. det har varit behövligt.

var i dalsland en vecka, men det var jobbigt att åka hem.. i torsdags blev mormor plötsligt sjuk o jag åkte med henne i ambulansen medan två av mina morbröder åkte i egen bil bakom. hon hade 40 i temp, 400 i sänka... lunginflammation o vatten i lungorna..

hon var riktigt dålig... men nu verkar det som om medicinen äntligen har börjat verka, hon är piggare.. jag har suttit redo o väntat på samtal om att det är dags att åka ner igen. men nu verkar det som om jag kan slappna av igen. 

jag har alltid tyckt att detta har varit det värsta med att bo så långt bort, om det händer mormor ngt...

dagen innan hon blev sjuk var vi hos henne o gjorde kålpudding med henne, har aldrig gjort det förut men den blev riktigt mumsig, tack vare hennes expertis såklart :)

vi var även på liseberg med mamma, åkte helix... gör jag aldrig om... jag blundade i stort sett hela färden, när det var över så brast det... tårarna rann... haha vet inte varför jag utsätter mig för det när jag vet att jag gråter o får panik...

men... nu har jag gjort det :)

aurora åkte atmosfear... nervös mamma.. jajjamensan... fy tusan, men hon klarade det bra.

på lördagen så träffades alla syskonen för att grilla hemma hos pappa :)

det var jättemysigt att träffa alla o umgås o grilla i regnet o äta god mat, allt var bra om man bortser från en sak..

alkohol... jag hatar den...

finns inget positivt med den.... bara förstör..

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards