Alla inlägg under augusti 2010

Av sara - 31 augusti 2010 14:54

jag har idetorka...

ska laga mat, med köttfärs..

men vad ska jag laga??

snälla skicka lite goda recept som jag kan prova!!!!

Av sara - 31 augusti 2010 14:23

nu är det lite drygt ett år kvar tills jag fyller 30...

så jag tänkte...

jag gör en önskelista så att alla kan spara ihop till mina presenter ;)

det ska bli en storslagen fest med maskeradtema..

så det är klart jag måste ha presenter om jag ska bjuda på fest... ;)


en ny dubbelsäng

en ny tv

stora växter att ha på golvet

nya sängkläder till nya sängen

presentkort på hm och ikea

en solresa

handdukar och badlakan

nintendo wii

kaffekoppar

blockljus


ja... det var väl det hela ;)

tack o hej

Av sara - 29 augusti 2010 18:47

idag har jag scrapbookat lite.....

bilder kommer senare...

gjorde iaf 3 fina kort, är riktigt stolt över mig själv faktiskt =)


fick besök av ingela, adde, ida o ingelas bror idag.

var jättekul att träffa dom igen, var ett tag sen, vi ses alldeles för sällan...

ingela fick lite kläder av mig =)

kul om ngn vill ha det som man inte använder ändå, men snart så är det dags att rensa garderoben igen, så mkt som inte sitter bra nu, en av nackdelarna med att gå ner i vikt...



Av sara - 28 augusti 2010 21:23

ligger i soffan o ska titta på tv...

ska äta lite ostbågar..

aurora sover, klart man ska unna sig ngt..

kanske inte bra för figuren med massa godis, men äsch, jag bryr mig inte.

läste på ett papper jag hade att jag hade som mål att gå ner 10 kg detta året... det tog mig ca ett halvår att klara det, o jag har hållt mig där sen... men sammanslagt har jag gått ner 15 kg på 1,5 år..

jag är nöjd, tog mig 6 år att gå ner graviditetskilona, men men..

jag hade inte gråtit om jag hade gått ner 5 till, men jag är nöjd o tänker inte försöka..

såååå hit med ostbågarna för fan ;)

haha


Av sara - 28 augusti 2010 21:08

till dig ingela, från mig!!


du är väldigt speciell för mig

du finns för mig

bara ett samtal bort

du lyssnar när jag gråter

du lyssnar när jag skrattar

du lyssnar när jag bara sitter tyst

du är min bästa vän


jag litar på dig såsom du litar på mig

inget jag säger skrämmer dig

inget jag gör skrämmer dig

du är alltid kvar för mig

du är min bästa vän




Av sara - 28 augusti 2010 21:03

min fina mamma har köpt en fin klänning som aurora ska ha på sig på skolkortet... men inte bara det... aurora har fått en skinnjacka, som hon har önskat sig länge.. =)

tack mamma

älskar dig

Av sara - 28 augusti 2010 14:56

läste nyligen ut en bok...

vingklippt ängel, jag läste ut den jättesnabbt...

handlar om en tjej med psykiska problem och hur hon skadar sig själv o sen hur hon lyckas må någorlunda bättre..

har precis börjat med hennes andra bok (berny pålsson)

jätte intressant o man blir verkligen tagen av hennes situation, så är man intresserad av psyk o så, så ska man verkligen läsa den..

önskar berny all lycka i världen

Av sara - 26 augusti 2010 15:56

 



mina underbara syskon och jag !!!

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards