Alla inlägg under maj 2014

Av sara - 11 maj 2014 04:15











 

hmm lite har man allt ändrat på sig...

2013 och dagens bild är mina favoriter... vilken är din?




Av sara - 11 maj 2014 03:10

kortade ner videon lite... tog sån tid annars att få in den här...

jösses... jag hade nog kissat ner mig om jag hoppat.. hahaha

starkt jobbat lillebror   



 

Av sara - 9 maj 2014 03:57

har fått reda på att en anhörig till linda har gått bort idag...

då blir döden så påtaglig och det är i stunder som dom som jag saknar min morfar allra mest.. när jag var i ödeborg o hälsade på så gick jag till morfar.. jag pratade med han en stund, men det var jobbigt.. det har gått snart 4 år, men ändå saknar jag han så enormt mkt. men det känns ändå skönt att ha varit vid graven o pratat, för jag tror att han lyssnar.. jag tror att han lyssnar ändå, även om jag inte är just där... men då visste jag med all säkerhet att han lyssnade på mig när jag i stort sett bara berättade att jag älskade honom och saknade honom och att jag är så rädd att mormor ska försvinna och jag inte hinner dit...

       

Av sara - 7 maj 2014 02:16

en lugn natt inatt... än så länge kanske jag ska säga...

kan bli ganska trist ibland när det är för lugnt...

skulle vilja ha ngt att göra...

ja... jag kan läsa, sticka, se på film, serier, blogga... men... hmm... man kan bli ganska trött av att bara sitta också... 

nog för att serien jag tittar på är spännande just nu... men ändå... sen är det ju aldrig ngn annan vaken som man kan messa/chatta med heller...

men men...

samtidigt tycker jag att det är mysigt att jobba natt... jag har ju möjlighet att titta på de serier som ingen hemma vill titta på.. haha


hade jag varit hemma o varit vaken på natten så finns det ju alltid ngt man vet att man kan göra som man kanske inte tar sig tid att göra annars...

sortera foton o så... haha... men man kan ju inte ta med sig så mkt hit...


det snöar inatt... ska visst snöa fram till kvällen... men inga minusgrader så det kommer inte lägga sig... hoppas bara att det blir fint snart... så man kan ha mindre kläder på sig o sitta ute med kaffekoppen...

jaja... det blir nog sommar en vacker dag.. :)


puss o kram

Av sara - 6 maj 2014 04:19

gör natt 1 av 5... inte på rad, men denna veckan...

trodde att det skulle bli en riktigt jobbig natt då jag inte kunde somna när jag la mig för att sova en stund på em innan jobb... 

men det har gått förvånansvärt bra.. men det ska bli skönt att komma hem o lägga sig o sova sen... börjar bli lite trött nu...


grejade hemma i stort sett hela helgen..

11 timmar på lördagen....

rensade o städade ur o planterade om alla blommor o grejade

tog i stort sett bara en matpaus, men jag la mig faktiskt på soffan i ca 30 min för jag fick så ont i ryggen, men sen var jag påt igen :)

vi klappar oss själva på ryggen ;)


puss o kram hela dan



Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards