Alla inlägg under november 2014

Av sara - 26 november 2014 13:15

saknar min familj ngt oerhört mkt...

mina syskon o mina föräldrar o lilla mormor..

pratar ganska ofta med mormor, men det finns alltid en rädsla att det ska hända henne ngt när jag är så långt borta o jag inte kan komma dit med en gång..

hon är iof en krutgumma utan dess like   


snart ska jag till jobbet... har precis varit nere i förrådet o hämtat den riktiga vinterjackan ;) den som är varmare o skönare, men kanske inte så fin direkt.. men det gör inget, jag bryr mig inte.. skulle dock behöva mig ett par bättre vinterskor.. men det kommer väl... börjar bli lite halt för gympaskorna nu ;)


hej hopp


Av sara - 24 november 2014 13:49

tog en promenad i regnet idag för att få lite frisk luft för första gången på flera dagar...

gick till kupolen o fixade med klockan som jag fick i present som var alldeles för stor..

en promenad dit o tillbaka som ändå inte tar lång tid gjorde mig helt slut.. meeen imorgon ska jag jobba, ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen igen, hoppas att näsan slutat rinna till imorgon o att nysningarna ger med sig... annars så är det väl så..


har så mkt i tankarna just nu...


Av sara - 21 november 2014 14:18

då ligger man hemma o är sjuk...

lagom kul... började med värk i ett öra, halsont.. sen feber o värk i hela kroppen.. idag vaknade jag upp o var rejält förkyld...

helt matt i kroppen...


det har hänt en del det sista... inget som jag vill berätta om såhär .. men det har dragit upp gammal skit som man har stängt in i den dörren i hjärnan som man egentligen inte vill öppna, saker som man har bearbetat genom terapi.. men... förhoppningsvist blir det bra i slutändan också...


saknar min familj väldigt mkt...

saknar mina vänner...


Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards