Alla inlägg under december 2010

Av sara - 30 december 2010 11:42

min jul..

tja... vi har varit väldigt förkylda

så man har inte orkat eller haft lust med ngt..

sen har det hänt andra grejer som gjort att man inte velat heller..

i år har vi inte bakat lussebullar eller pepparkakor..

jag har inte gjort knäck eller ens fått upp granen..

sen har jag jobbat hela julen...

tala på att känna sig misslyckad..

men det har varit så mkt..

 

först att vi var sjuka

sen papprena från falun som jag visste skulle komma... ändå jobbigt

sen var det det hela med insidenten från min syster

plus att jag jobbade...

allt på en gång

Av sara - 23 december 2010 14:06

fy.... vi är sååååå förkylda..

aurora är okej nu, jag börjar bli bra...

jag har vabbat sen i måndags, men imorgon är det dags att jobba igen..

vi har haft hög feber, frossa o svettas om vartannat...

det som har varit värst för aurora är febern, för mig att förkylningen satte sig på halsen så jag är fortfarande väldigt hes... låter nog värre än vad det är..

 

granen ligger ännu i en kartong på vinden....

orkar inte ta itu med det...

 

borde ha julstädat...

men orkar inte ta itu med det heller....

 

ja... det är synd om oss nu

Av sara - 14 december 2010 14:40


morfar skulle fyllt 88 år idag...

men han får fira den med de andra änglarna istället..

det har nu gått 5 månader av saknad =(

Av sara - 8 december 2010 16:16

nu är nästan alla julklappar klara :)

bara lillebror som är kvar..

så linus... vad önskar du dig???

sen lite mer till syster yster

jag har scrapbookat ihop 2 julklappar, kort kommer att komma senare :)

 

 

 

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards