Alla inlägg under december 2013

Av sara - 22 december 2013 19:50






  

  

det jobbigaste med att flytta är att jag inte kommer vara nära den person som de senaste åren blivit min klippa o räddning i svåra stunder. hon är en person som man alltid kan lita på och som alltid funnits där. jag kan ärligt säga att jag kommer sakna henne mer än mitt kött och blod. självklart kommer jag sakna min familj, inget snack om saken. men det är skillnad med ens bästa vän. en person som man träffar ett par gånger i veckan om så bara för att dricka en kopp kaffe. hennes familj är underbar och rolig och jag älskar dom alla. 

även om vi inte kommer träffas lika ofta så lovar jag att vi kommer behålla kontakten. räkna med många mail och kanske ett och annat handskrivet brev eller vykort. haha

tack för att ni funnits där och släppt in mig i era hjärtan, jag har känt mig som en i familjen, en av er. 

niklas - tack för att du lånat ut din fru till mig, du kan få låna min ;) haha

emilia - fortsätt vara en galen och rolig tonåring, du är underbar

emil - drama.. det kommer passa dig som handen i hansken, längtar efter att se vad du kommer att åstadkomma, du är bäst

carro - jag älskar dig o du betyder världen för mig


 

Av sara - 20 december 2013 08:46

om en vecka flyttar jag...

ser fram emot att starta på nytt..

meeen... det suger att flytta och flyttstäda... kan inte fatta att jag flyttade så ofta förr...

flyttade ju i stort sett en gång per år..


ikväll blir det bio med grabbarna.. hobbit.. :) 

usch... kommer bli sent dock.. haha...


imorgon ska jag massera och på kvällen ska jag hänga med carro. :)


puss o kram

Av sara - 16 december 2013 09:21

idag är första dagen som jag känner mig helt frisk.. tog bara 2 veckor att bli av med förkylningen... feber, snorig, huvudvärk.... 

blir sällan förkyld, men när jag blir sitter det bara i ett par dagar...

men nu... nu är jag fit for fight..


i lördags skulle morfar fyllt 91 år...

finaste ängeln   

saknar han väldigt mycket...


igår fixade jag o syskonen med julklapp till föräldrarna.. var längesen jag skratta så... tårarna bara rann på mig... sååå roligt.. hoppas nu att de uppskattar den :)

hann med att åka till ikea o äta igår också, skulle käkat julbord, men vi var ca 10 min sena... men men... det var gott med mat iaf... men såg fram emot julmat.... får väl vänta lite till antar jag..


puss o kärlek

Av sara - 8 december 2013 14:45

Är sjuk... en vecka nu.. någon som känner igen sig.. halsont, huvudvärk, ena stunden rinner näsan o nästa stund kan jag inte andas.. Börjar bli tråkigt nu...

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards