Alla inlägg under september 2015

Av sara - 25 september 2015 22:41

hejsan hoppsan!


sitter på jobbet o dricker kaffe... så varför inte ett blogginlägg... var alldeles för länge sen :)

har massa att berätta fast orkar inte allt.. haha

aurora ska få tandställning.. en hon ska ha nattetid, sån man spänner fast... det kommer bli spännande :) var hos tandis idag o förberedde inför ställningen som hon får på onsdag o samtidigt får jag beröm för mina tänder att de är raka o fina.. då var man ju tvungen att le lite extra :)   


linda har fyllt 30 o var med sin mamma o bella i turkiet. hon fick present av mig idag, presentkort o fin choklad som jag vet att hon älskar   


pappa har fyllt 60... det är ungefär allt jag har att säga om det..

cissi har fyllt också, grattis cillan   önskar att jag hade kunnat vara med på ditt kalas, present får du när vi ses.


saknar min familj där nere, varje dag, hoppas att vi ses snart igen, älskar er alla   

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards