Alla inlägg under februari 2013

Av sara - 3 februari 2013 20:20

ja... det kan man ju säga...

det började med att jag fick satans ont i axeln och fick söka läkare..

inflammation o diklofenac i en vecka..

ja.. nu har det nästan gått en vecka o inte är det bättre direkt..

ska se om jag kan få en akuttid till sjukgymnastiken imorgon o höra om de kan hjälpa mig för just nu känns det som om jag vill såga av mig armen eller vad som helst, för det gör jävligt ont..

kan ju inte bada hela tiden heller... det är den enda gången det inte gör ont.. :P

sophia har varit här i helgen o hon har masserat o smörjt o allt... underbara sophia...   

sen fortsatte veckan med att jag blev "oplacerad"...  om jag inte missminner mig så är det runt 150 stycken inom socialtjänsten som ska bli oplacerade och 70 stycken ska varslas...

dagen efter jag blev det så ringde dock hemtjänsten mig o ville träffa mig...

så dagen efter det samtalet så var jag där o fick jobbet... yeeees inte oplacerad längre... 

det finns dock ingen säkerhet att jag inte kommer att bli varslad... men nu håller vi iaf alla fingrar o tår att så inte är fallet.....

som sagt... vilken vecka...

i lördags fyllde mormor 80 år, jättekul att träffa alla kusiner o släktingar, blir ju inte så ofta som det sker numera...

besiktade bilen i veckan också... gick den igenom... åhhh nej då.... det är lite grejer som måste fixas... tur i detta läget är att jag har en fantastisk lillebror som kan hjälpa mig med det mesta... :D

nu hoppas vi bara att nästa vecka inte blir fullt så händelserik....


puss o kärlek   

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards