Alla inlägg under oktober 2017

Av sara - 6 oktober 2017 13:00

av olika anledningar så har jag haft en låst blogg o inte bloggat på ca två månader..

funderade på att skaffa mig en ny blogg.. men jag har haft denna i så många år.. o varför skulle jag skaffa en ny? denna är min... punkt slut


de senaste dagarna har jag legat i migrän... har inte haft ett sånt kraftigt anfall på flera år... så hade inte mediciner eller nåt.. trodde faktiskt inte att det skulle bli så stort... försökte härda ut på jobbet men när illamåendet kom så var det dags att ringa in en vikarie... jag har sovit, sovit o sovit... växlat mellan säng o soffa... fick mediciner som hjälpte.. igår var huvudvärken i stort sett borta men medicinerna gör mig trött.. vet att jag inte vågade ta så starka när aurora var liten för jag somnade bara så då fick jag härda ut.. men nu är hon så stor o jag har kevin som har fått ta hand om mig så jag har bara kunnat slappna av. skönt.


idag ska jag med kevin på aw o vara chaufför, ska bli skönt att komma ut, är lite trött på att vara hemma nu. o imorgon fm ska jag unna mig en timmes massage. var många år sen som jag fick en proffessionell massage. hoppas på att bli av med lite spänningar o bara njuta. längtar massor. 


ta hand om er allesammans

  



Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards