Alla inlägg under januari 2011

Av sara - 25 januari 2011 16:37



fick en utmaning av min älskade syster att svara på dessa frågor, så det är väl bäst att jag gör det ;)

 

1 - Hur länge har du bloggat?
oj, det har gått i perioder.. har haft ett par stycken...men några år är det iallafall..

2 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
hmm... mellan 2 och 5... olika..


3 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
alla är dagboksform..


4 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
ja det tror jag allt


5 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
nja... det är väl olika... jag är så privat som jag känner att jag kan vara..


6 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
bekräftelse och bekräftelse... det är skönt att skriva av sig lite då och då..


7 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
nej


8 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?

skadligt kan jag väl inte se... det beror väl på vem som läser och och om det blir ngt tjafs..


9 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?

ser inga nackdelar... det är alltid skönt att skriva av sig, och om man vill hålla någonting privat men ändå vill skriva av sig kan man ju sätta lösenord på..


10 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?

det gör jag säkert...

Av sara - 5 januari 2011 15:31

på fredag blir det bio... ska titta på änglagård 3.. fick biobiljetter av jobbet så man får ju passa på :)

är barnledig också.. aurora ska vara hos mamma o pappa hela helgen.. åker redan ikväll...

 

jag har börjat med helkroppsmassage på jobbet.. det går bra :)

försöker att inte titta på instruktionerna allt för mkt när jag gör det, än så länge går det fint :)

ikväll ska jag massera pappa också..

måste ju få ihop mina timmar..

sen köpte ju mamma o pappa bänken till mig så jag får ju allt massera dom ;)

 

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards