Alla inlägg under juli 2011

Av sara - 22 juli 2011 15:19

tänkte ta en resa utomlands....

men då får vi ett problem...

auroras pappa vägrar än en gång skriva på om pass till henne så att hon kan få åka.. =(

jag åker ingenstans utan henne...

hans krav är att hon ska få komma till honom..

jag vägrar att släppa iväg henne 40 mil härifrån, när hon inte varit där på snart 2 år.. jag vägrar att låta henne vara ensam på en plats som hon inte känner sig trygg på.. sist gång hon träffade honom så var socialtjänsten där och hämtade henne och han sa väldigt fula saker som hon kommer ihåg...

visst, de blev friade i rätten, men jag tror på aurora.

hon skulle inte kunna hitta på en sån historia, hon var ju bara 5 år..

om han vill träffa henne så kan han komma hit, träffa henne där hon är trygg.. men verkar inte lyssna på det...  för han vill "ha na" som han säger..

det är tråkigt att det är såhär.. aurora saknar sin snälla pappa, men han visar ju inte att han är snäll när han håller på såhär.. nekar henne till semester osv..

det är ledsamt.

jag vill ju visa aurora världen... ska hon inte få åka utomlands förrän hon är vuxen då.... :(

Av sara - 22 juli 2011 15:12

jag har försökt att komma igång med träningen igen vilket har resulterat i 4 kg mindre på 4 veckor =) jag tränar minst 3 ggr per vecka, ibland mer..

det jag gillar mest är bodypump, men har även provat på en hel del annat, fastnat lite för bodystep också så det ska jag fortsätta med :)


häromdagen så var det 1 år sen min morfar gick bort, jag saknar honom väldigt mkt och kunde inte hålla tårarna borta..


Av sara - 21 juli 2011 21:38

Jag som gjort designen....:


    
Syster till sara :)


->http://www.ceciliadarling.se/<-



Pusha syrran att blogga mera,

det är så tomt tycker jag ;)


Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards