Alla inlägg under november 2012

Av sara - 18 november 2012 20:30

sitter här i soffan ensam med katterna....

sophia sitter på tåget hem... :(

men hon lämnade sina kissekatter... så nu har jag 3 katter här.. :D

Bamse, Gizmo och Skrollan!!! :D

de kommer så bra överens, jättekul... MEN, ett stort MEN....... fias små älsklingar... främst den ena, stora tjocka goa Gizmo...  han vill äta upp mina växter i fönstren.... FYYYYYY!!!!

men han är gosig ändå :D


Min Bamse

 

Gizmo och Skrollan


 

Alla tre kissemissarna jagar en fluga ... ;)


  

Av sara - 14 november 2012 15:32

hejsan hoppsan!


åkte ju iväg till nässjö i onsdags... för att på torsdagen åka på gaykryssningen, silja galaxy :D

på vägen till fia så frös jag som bara den, 25 grader i bilen o rumpvärme... OCH 3 tröjor...

men men... tänkte att jag är väl trött...

i alla fall...


upp med tuppen på torsdagen...

vid nio åkte tåget till jönköping, sen vid tio åkte bussen till sthlm...

jag o fia o jennifer var på g... :D

fan vad kul... men jag var så trött o sleten att jag fick tokfnitter på bussen....

undrade bestämt... var tar bajset vägen på båten...

haha... sophias förslag var att det åker ut i havet...

jag blev ännu mer fnittrig... haha... vaaa faaaan, fisken äter bajset o vi äter fisken... bläsch.....:S

hahaha


tillslut var vi framme vid hamnen efter 6 timmar på bussen var det skönt att få komma av, men det blev nu en lång väntan på båten... närmare bestämt 3 timmar ungefär, o vad finns det att göra vid hamnen, absolut ingenting.... vi roade oss med att kolla på folk....det var ju JÄTTEkul.... :P

sen kom silja galaxy.... wow, 10 våningar, sååå stort.. 

vi letade upp hytten o sen var det dags att leta upp taxfree, vi behövde ju dricka... ;)

hade askul :D

såg på diamonds dogs o pernilla wahlgren och andreas lundstedt o massa annat folk. :D

jag hade jättekul iaf... partade hela natten o kom till hytten vid 5 halv 6 ... sen upp vid 9... tjoho... haha..

gött kul iaf, lätt att jag vill åka fler ggr...


det var en lång resa hem också...

framme i sthlm igen vid 18 tror jag... ta tunnelbanan in till centralen o vänta på bussen som gick strax innan 23... framme i jönköping 03,30.... sov mest hela tiden.... sen kom jimmy o hämtade oss så vid 04,00 ungefär, var vi hemma...

sov inte allt för länge.. vaknade ändå ganska utvilad på lördagen o dags att äta middag hos svärisarna...

började känna mig mer hängig nu....

vaknade på söndagen o mådde skit...

sjukanmälde mig... körde hem på kvällen men det var asjobbigt...

har inte blivit bättre, snarare sämre... ögonen rinner, näsan rinner, huvudet dunkar, hostar... faaaan... har inte varit såhär förkyld på flera år... känner mig som en sjuk karl... DÅ är det illa... :(

det värsta är ju att jag missar att gå ut o äta med bästaste arbetskompisarna ikväll, såg verkligen fram emot det... men men... de får äta för mig med... 


lite om min vecka... eller ja, mkt... haha


puss o host 


Av sara - 7 november 2012 16:36

Sitter hos mamma o väntar på maten, lax mums. Sen ska jag åka till Sophia :) imorgon gäller det, 6 timmar på buss sen gaykryssningen wiiiiiiiiiiiiiiii

Av sara - 5 november 2012 10:45

hej hopp!

fyllde år i lördags... japp, the big 31... haha

hade en fantastisk dag... började med frukost på sängen av älsklingen, sen lite paket, sen för att göra det ännu roligare så hade hon gömt paket i lägenheten... :D


mina presenter som jag fick var:

av sophia - presentkort på torp, hur mkt det är på vet jag inte, spännande :D

ett spel, sminkborstar, massa ljus (älskar ljus) sen var det hmm... pennor som man målar på sin kropp... haha återstår att se när vi ska använda dom... för man ska slicka upp färgen... haha

av cissi - spagrejer... underbart :D älskar att bada så det satt fint... det var ljus, ansiktsmask (som man ville äta upp, den luktade så gott) badgrejer sen var det även godis och julmust (jag ÄLSKAR julmust)

av pappa - pluras kokbok

av mamma - pengar

wiiiiiiii underbara presenter alltihop!
sen fick jag blommor av Jackie på kvällen också tack gumman   


på kvällen var det dags för maskerad.. jag var tingeling o sophia var peter pan... :D

pappa gjorde ett svärd till sophia och linus hade rep till midjan till henne.. :D

byxorna köpte vi på erikshjälpen i jönköping, o jag lovar... herre vad jag skrattade, jag kissade nästan på mig... hahahaha

resten var köpt på hm o då var det bara dags att klippa så att det såg bra ut...

resultatet...

 

i min outfit så har jag köpt linne, strumpbyxor o benvärmare på hm..

kjolen har gjort själv, den gav mig gråa hår lagom till min födelsedag...

var ju hos sophia hela veckan... det börjar bra.. lånade med mig mammas symaskin.. men glömmer pedalen.... KLANTARSEL!!!! sen, jag lovar jag ringde varenda sybutik i nässjö o jönköping o runt omkring, INGEN hade tyll som jag behövde.... men då ringde jag en butik här i uddevalla... de hade... o alla möjliga färger.... jag säger då det, uddevalla är bäst!!! ;) hem på fredagen o åka till ödeborg, för att sy kjolen.... ska fortsätta på lördagen, stressad.... ska sätta igång..... har tappat sytråden.... vaaaa faaaaaan........ drar till ica på dalaberg, nix pix, de hade ingen, jag gråter nästan av stress.... måste jag åka till torp tro.... chansar o åker till ica på edingsvägen.... DE HAR!!!! lyckan är total..... hem snabbt, dags att sy o fixa käk upp i det... tur var så gjorde Sophia det mesta av maten :) sen blir kjolen klar.... UNDERBART!!!! fick åka till Mathias o låna vingar också för det fanns ju ingenstans i småland heller... en lång o stressig, men ack så underbar dag...

mitt resultat..

 

nu är helgen över....

jag körde sophia till tåget imorse... nu har jag städat lite...

på onsdag ses vi igen, för på torsdag blir det gaykryssning... :D

har egentligen massa mer att skriva om, men blir det för långt är det ingen som orkar läsa... haha

avslutar med en bild på mig o älsklingen!

puss o kärlek

 




Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards