Alla inlägg under mars 2011

Av sara - 31 mars 2011 12:16

sen i måndags har jag gått på diet..

jag går på lchf, det betyder att jag äter lite kolhydrater och mycket fett..

på denna korta tid har jag gått ner 2,5 kg och jag är inte sötsugen längre..

tog en godisbit och en chokladbit igår, men det var INTE gått, det smakade inte alls bra... vilken tur :)

viktminskningen som redan blivit sporrar mig att fortsätta, för jag får ändå äta så mkt gott :)

Av sara - 30 mars 2011 18:35

man kan ju fråga sig varför????

varför blir man "kompis" med en person som har gjort så mkt för att skada..

det är mer synd om dig...

Av sara - 30 mars 2011 18:09

Dag 21 – Något jag vill ha.


ett hus, men det vet väl alla vid det här laget...

jag vill ha ett heltidsjobb

jag vill ha betald utbildning

jag vill vinna 10 miljoner


Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Detta klarar jag mig inte utan
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Av sara - 29 mars 2011 20:41

Dag 17 – Mitt favoritminne.

 

när jag var liten, hade drömt en mardröm och grät så pappa kom o hämtade mig och bar in mig till dom.. jag sov nästan aldrig mellan mamma o pappa, men de gånger jag gjorde det så var det väldigt mysigt. förutom när mamma puttade på mig för att pappa snarkade....   


Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

 

tja, jag har ingen favoritfödelsedag... jag får väl hoppas att 30 årsdagen blir bäst...


Dag 19 – Detta ångrar jag.

 

oj, finns en hel del saker som jag ångrar...

tex det som hände den där kvällen i september under valet för massa år sen... det fick sig lite tråkiga konsekvenser... farbror blå var inblandad...

jag ångrar saker jag har sagt som har sårat personer som jag älskar...

det finns personer som jag ångrar att jag lät dem komma in i mitt liv överhuvudtaget så att de kunde göra illa mig, både fysiskt och psykiskt.

tja... jag kan fortsätta ett bra tag, men det struntar vi i nu...    


Dag 20 – Nånting jag ofta tänker på.

 

jag tänker väldigt ofta på min morfar... får en klump i halsen bara av att skriva om det... fan vad jag saknar dig morfar   


Av sara - 25 mars 2011 18:43

min omröstning är klar...


73 % tycker att det är rätt att gaypar skaffar barn

16 % är emot det

resterande 11 % har ingen åsikt om detta...


jag är nöjd med resultatet =)

Av sara - 25 mars 2011 18:27

Dag 15 – Mina drömmar.


jag drömmer om att kunna starta en massagestudio och arbeta med det på halvtid och sen arbeta med ungdomar den andra halvan... kanske kombinera dom två.... arbeta på ett hem för ungdomar med att massera...

jag drömmer om att äga ett hus med en stor trädgård, jag är ute, med skitiga jeans och rensar ogräs... barnen springer omkring och leker, de har en lekstuga under ett stort gammalt träd...

jag drömmer om att se perfekt ut.. att jag har en fin kropp... det har jag i alla mina drömmar... jag ser inte ut såhär........


Dag 16 – Min första kyss.

 

min första kyss...

jag är ganska säker på att jag var 13??

jag hade iaf kalas och vi lekte ryska posten...

jag kysste 2 stycken då, minns ej vem som var först...

men det var anders "ballen" hansson och jonas eldborn. jag minns att en av dom hade en väldigt sträv tunga... :P haha

jag ville kyssa mathias också, men han ville inte... idag vet vi varför... han är ju gift med en karl... *asg*

Av sara - 23 mars 2011 17:15

dag 13 - den här veckan

den här veckan började mindre bra, jag har legat i sängen fram tills idag med migrän... tog mig ut en stund i solen igår, men det var ju mindre bra eftersom solen gjorde det hela värre... men när vi kom hem så blev det sängen o skräckis..

idag har jag varit på torp o jag har shoppat sportkläder.

imorgon ska jag jobba kvällen o på fredag slutar jag 12, gott...

efter jobbet ska jag till sportlife o skriva in mig så ska jag träna.

till helgen vet jag inte vad som händer, jag är ledig o ska med största sannolikhet träna ;) o slappa...


dag 14 - vad vill jag ha idag

fler kunder som jag kan massera o tjäna pengar så att jag kan göra en hårförlängning :)

Av sara - 21 mars 2011 18:35



dag 12 - i min handväska


ja där finns en jävla massa skit..

massa kvitton, säkert lite tuggummi o halstabletter, en penna...

 

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards