Alla inlägg under juni 2014

Av sara - 3 juni 2014 12:09

skulle ta mig sovmorgon idag för att jag ska jobba natt...

halv 9 bankar det på dörren... då är det vaktmästaren som ska kolla lite på läckande toastol.... blää... öppnar yrvaken i täcket utan glasögon o kan inte ens titta ut genom det där kikhålet för ngn har sprutat in lim eller nåt i det så man kan inte se ut.. säkert tjuvar... ja... vi har inget av värde direkt så de är la välkomna in o se om de kan hitta ngt... en arg sara om hon blir väckt efter nattjobb kan jag lova... 

en stund senare knackar det igen... då ska de kolla ventilationen... som de skulle gjort igår.. ingen ide att sova här inte.... får sova en stund på eftermiddagen..


ingela - jag tänker mkt på dig o undrar hur du har det...

jag finns här för dig när du vill prata, men glöm inte bort mig   

Av sara - 2 juni 2014 08:25

igår började jag med en liten utmaning, eller två rättare sagt...

plankan i 30 dagar o squats...

fått med aurora på squatsen o vi har redan träningsvärk... eller ja... iaf jag... hej otränade kropp... får du en chock nu.. haha


denna veckan har jag nattjobb men idag är jag ledig så här ska passas på att tvättas.. alltid lika roligt... hade hellre legat ute i solen med min bok som för övrigt börjar bli väldigt spännande :) älskar böcker av stephen king och dean koontz och passar just nu på att läsa en på engelska. kul att hålla igång det språket lite också :)


nu ska jag ta mig lite frulle o sätta på en film eller så.. är ensam hemma o teven fungerar inte.. så vad ska man göra.. haha


puss o kram hela dan

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards