Alla inlägg under april 2011

Av sara - 6 april 2011 18:40

Dag 28 – Det här saknar jag.


sorglösheten och att man som barn inte hade ett bekymmer i världen att oroa sig för.. sen blev man äldre...

Av sara - 5 april 2011 12:00

Dag 27 – Min favoritplats.

 

jag har 2 platser som jag tycker om som är rogivande, tyvärr är jag inte på ngn av dem särskilt mkt nu för tiden...

som barn var vi mkt vid brötegårdssjön som ligger utanför ödeborg, därifrån har jag många fina minnen, det är en väldigt fin plats, eller var kanske jag ska säga.. nu är det inte så fint, det är helt igenväxt eftersom de högg ner alla träd för massa år sen, tror inte det är så många som åker dit o badar längre...

en annan plats som jag fann mkt ro på när jag var yngre var vid farfars grav...

jag cyklade ofta dit med en smörgås o satt där länge o pratade med honom..

han har varit död i 20 år och minnena av honom bleknar allt mer, men jag kommer ihåg massor med saker från tiden han levde som kanske inte har med honom att göra, men med der runt omkring honom.. deras hus... ett speciellt träd på deras tomt.. plopp... hålla handen...

Av sara - 4 april 2011 20:15

Dag 24 – Det här får mig att gråta.

 

när jag har pms..

tv-program

men mest pms ;)


Dag 25 – Detta klarar jag mig inte utan

 

jag har svårigheter att klara mig utan chips.....

 

Dag 26 – Mina rädslor.

 

jag är rädd att ngt ska hända de jag älskar.

trodde att jag skulle förlora aurora en gång när hon var med i en bilolycka, men änglarna ville inte ha henne än.. det var det värsta jag varit med om..

jag är rädd för höjder... :P

jag är extremt rädd för hajar..... såg på hajen för mkt som barn ;)

Av sara - 3 april 2011 11:48

funderar på att starta företag..

är det ngn som kan nog om det??

har läst på internet en del o så, men jag vill veta mer praktiska saker....

jag är massör, kan jag ha det hemma?

vad måste man ha??

osv osv

Av sara - 1 april 2011 11:20

Dag 22 – Det här upprör mig.

 

ja du.... när man inte får som man vill ;)


Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

 

massage, långa varma bad, en kopp kaffe på ett fik, ett samtal med nära o kära


Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards