Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av sara - 5 oktober 2010 16:19

idag har jag slängt ut massa gammal skit som jag inte vill se igen..

börjar om på nytt istället, tänka positivt, bort med det gamla negativa...

snart kommer också bäddsoffan ryka, ska skaffa 2 fåtöljer istället, bara jag hittar några som jag tycker om..

pö om pö kommer jag göra om lite till det bättre här, allt som en förberedelse...

Av sara - 5 oktober 2010 13:32

har städat i vardagsrummet nu, håller på att byta gardiner, till ett par som släpper in lite mer ljus nu när det börjar bli mörkt ute.

 

försöker få aurora att plocka upp på sitt rum så jag kan dammsuga.. men iställer för det så antingen så stökar hon ner mer, spelar spel, ser på tv, eller har sönder sina saker, det senaste är hennes taklampa.. vad hon nu skulle upp med sitt hopprep i lampan att göra det vet jag inte, men nu är den då sönder...

 

är lagom glad på katten... han äter ju upp alla mina blommor....

suck.. märkte att han gett sig på mina senaste växter när jag skulle flytta dom till ett annat fönster, finns ju fan inget kvar nästan... suck suck suck

 

 

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards