Alla inlägg under januari 2017

Av sara - 31 januari 2017 17:18

okej... kanske dags att uppdatera nu då...


för en månad sen så flyttade vi ner till färgelanda, i helgen var vi uppe i borlänge o tömde lägenheten på det sista...

på 24 timmar åkte vi från uddevalla till borlänge tillbaka till uddevalla igen. vi åkte efter att jag slutat jobbet klockan 16.00 o var framme runt 22.00 i lägenheten i borlänge efter att vi köpt med oss koffein och choklad för att överleva att städa o packa släpkärran under natten. vi höll på fram till ca 3.00 på morgonen o klockan ringde kl 6.00 då var det bara att sätta fart igen o packa ner det sista sen körde jag iväg för att träffa bella en stund. Vi åkte till coop o köpte frukost, jag sa att hon fick välja precis vad hon ville, så vi kalasade på bananer, choklad, kakor och festis, MUMS   sen var det att köra tillbaka till lägenheten och sätta fart hemåt igen, då var klockan 9,00. klockan 16.00 var vi i Uddevalla med en tom släpkärra igen,vi klarade det!!!!   


det känns sorgligt och vemodigt att lämna borlänge på riktigt... jag har så goda vänner där uppe, men snart kommer jag upp en natt och då ses vi. det värsta är såklart att lämna bella... det gör väldigt ont i mig att inte ha henne nära, sen när det är som det är mellan mig o hennes mamma... hon vill hindra mig... pga skäl som är löjliga o dumma o idiotiska... nu är iaf skilsmässan igenom, äntligen!!!


jag är lyckligare nu än vad jag varit på många många år!! jag är hemma igen, där jag hör hemma. jag har min familj nära. jag befinner mig i områden som jag känner till och kan... jag ser kända ansikten när jag är ute o går eller när jag är på affären, folk känner igen mig. i borlänge var jag bara en okänd person som försvann i mängden. jag är tillsammans med en person som funnits i mitt liv i 9 år... nu var det rätt tid för oss, men det är en annan historia som jag kan berätta mer om en annan gång 

  



Du är jordens alla änglar, du är himlens alla stjärnor

  

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards