Alla inlägg under november 2010

Av sara - 30 november 2010 15:22

denna vintern är jag glad att jag är bil-lös.....

skönt att slippa gå upp tidigare, värma bilen, skrapa rutor, skotta, skotta, skotta

jag förlitar mig på bussen, men det är inte helt enkelt alla gånger...

det bästa är att ta den tidigare bussen, för den är såpass mkt försenad att den kommer samma tid som nästa.... hmm.. lät flummigt..

i alla fall.....

o går inte bussen... ja då får man gå....

så det är bara att klä sig varmt, termobrallor, jacka, mössa, vantar, halsduk.. o det viktigaste av allt... varma o bra skor...

men det verkar alla tänka på... för det finns inga varma o bra skor att köpa i hela stan...

man måste ju ha rätt storlek...

annars kan det bli som när kära pappa skulle till stan... o hade på sig fel skor...

han tog på sig brorsans skor som säkert är 5 storlekar större... men han kom inte på det förrän han hade glidit runt på stan en stund... haha jag ser det framför mig....

men men... är det ngn som vet var det ännu finns ett par snygga vinterskor, inte kängor, i storlek 40....

 

Av sara - 26 november 2010 13:08

jag har haft uppe en omröstning ett tag...

totalt har 114 personer röstat

 

min fråga var.... VAD ÄR SNYGGAST??

hälften av de som svarade tyckte att storleken på en person inte spelar ngn roll, utan det är insidan som räknas..

sen svarade 30 % att det är snyggast att vara kurvig

nästan 4 % tycker om personer med mkt gott att ta på

och 15 % vill ha en person som är smal.....

 

jag håller med majoriteten av de som röstat...

storleken spelar inte så mkt roll, det är främst insidan som räknas.

personligen vill jag inte ha ngn mager sak bredvid mig i sängen...

goare att ha ngt att klämma på =)

Av sara - 25 november 2010 17:01

var inte rädd - du är aldrig ensam 

 

 

Var inte rädd

jag finns här

jag är bakom dig

framför dig

bredvid dig

jag är inom dig

du är aldrig ensam

 

 

var inte rädd

du klarar det

vi klarar det

du och jag

var inte rädd

för du är aldrig ensam

 

 

var inte rädd

jag är din beskyddare

jag är din sköld

du är min fjäril

min ängel

var inte rädd

för du är aldrig ensam

 

 

jag älskar dig

så var inte rädd

för du är aldrig ensam

 

 

Av sara - 24 november 2010 17:19

idag har jag fått papprena från tingsrätten..

datum för rättegången är satt...

jag ska vittna om vad aurora har berätta för mig om hennes pappa o hans sambo...

hoppas att det går bra...

äntligen ser jag ett slut på allt...

Av sara - 23 november 2010 19:17

i 20 år har min farfar varit borta...

saknaden är enorm..

som barn efter hans död cyklade jag ofta upp till hans grav o sökte tröst.

ibland tog jag t.o.m med mig fika..

jag satt vid hans grav o pratade, sjöng, grät..

han fanns där för mig, han tröstade mig..

jag visste och vet att han har det bra där han är..

ett visst träd får mig att tänka på honom

en viss bil får mig att tänka på honom

plopp... får mig att tänka på honom

20 år av saknad

Av sara - 22 november 2010 13:36

lilltjejen mår inte så bra...

tog henne till läkaren, men det är visst ngt virus som går..

ont i halsen o så...

lika bra att springa dit när det går halsfluss på hennes skola..

 

en annan skrämmande sak...

fick papper från skolan häromdagen...

det är visst en man i en bil som försöker lura med sig barnen hem genom att bjuda på godis..

hittils har det kommit fram 3 elever o sagt detta..

usch.. det är väldigt otäckt.

tur att aurora inte går hem själv iaf..

 

Av sara - 19 november 2010 12:20

lite intressant att ngn som utgav sig för att vara död lever...

som om vi inte visste det..

SUCK

Av sara - 15 november 2010 15:48

min goa vän Line har varit så duktig...

på ett halvår har hon gått ner närmare 20 kg..

detta har resulterat i att hon är finalist i viktklubben

så rösta på henne

släng iväg ett sms till 72600

skriv VK Line

kostar som ett vanligt sms

hon förtjänar det

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/viktklubbse/article8115686.ab

lycka till gumman!!!

kramar från mig

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards