Alla inlägg under september 2010

Av sara - 30 september 2010 10:22

är på jakt efter 2 fåtöljer att ha i det "röda" rummet istället för soffan...

hittade 2 på blocket för 1500, ska titta på dom på söndag,

fast på lördag ska vi gå till det där stället nere i stan, med begagnade grejer, tappade precis namnet på vad det heter, men det ligger vid gamol...

iaf.....

de kanske har billigare fåtöljer där....

 

igår gjorde jag färdigt mitt projekt =)

ska leta bilder till mitt nya projekt snart, ska göra ett fint album på aurora tänkte jag

bilder kommer så fort jag har fått hem min kamera som lillebror har..

hade min mobil funkat hade jag kunnat använda den...

får kanske ta tag i det där med att den inte fungerar....

 

har sån jobbig huvudvärk..

migrän på gång... det gillas inte..

har iaf tagit en tablett så jag hoppas att det går över..

tjo

Av sara - 29 september 2010 16:24


en vecka idag utan rök =)

känns fint =)

 

nu sitter degen på jäsning.. bakar grahamsbullar, och under tiden ska jag scrapbooka lite på mitt lilla projekt som jag gör... ni kan få en ledtråd... det är ett collage ;)

 

 

Av sara - 28 september 2010 17:33

  

min fina morfar tillsammans med aurora

saknar dig så mkt, tänker på dig jämt <3

Av sara - 27 september 2010 17:13

jag har inte rökt på snart en vecka..

har tagit ett bloss men har inte tyckt om det...

tycker det smakar illa, sen mår jag illa..

intalar jag mig iaf...

stolt över mig själv faktiskt..

men... jag har redan lagt på mig, så jag var ledsen o nere idag när jag ställde mig på vågen.


 

 

 

Av sara - 23 september 2010 11:20

okej..... då har det gått exakt 28 timmar sen jag slutade...

so far so good...

men jag är ngt irriterad får jag säga... kanske hjälper med en kopp kaffe....


har förberett tvätten så det bara är att gå ner med den till tvättstugan...


ska hjälpa aurora att duscha o göra henne fin i håret... om jag får...

är det bara min dotter som oftast inte vill vara fin i håret, med flätor, tofsar osv...

hon vill knappt kamma det...

Av sara - 22 september 2010 17:29

idag gjorde jag det...

idag rökta jag min sista cigarett.. jag tog min sista imorse när jag väntade på bussen..

det gick bra under frukostrasten, istället för att gå ut så gjorde jag havregrynsgröt o läste min bok

det gick bra under lunchrasten, då gjorde jag nudlar o läste min bok..

när jag skulle hämta aurora var det inte lika roligt längre, så jag ringde min ingela..

men det går faktiskt bra...

Av sara - 21 september 2010 19:05

Hej hej!
Cecilia här. Saras syster ;)

Eftersom hon inte bloggar så mycket så känner jag att jag får hjälpa henne lite.

Jag är i alla fall nyss fyllda 22 år och min blogg hittar ni här!

Don´t miss it!

Ska fixa designen här lite med. Är inte nöjd som den är nu. Haha.


Och ni som har problem med min älskade vackra syster, just fuck off! Ingen ska få henne att må dåligt, ingen ska trycka ner henne och kalla henne ful. Tänk på det.




Här har ni mig i alla fall!:)


Bomba nu denna blogg med kommentarer om att hon ska uppdatera mera. Vad är vitsen med en blogg annars? ;)


Peace

/ C.Darling

Av sara - 14 september 2010 15:43

i oktober fram till mars ska jag gå en utbildning i taktil massage via jobbet =)

det blir 7 heldagar, emellan dagarna ska jag göra praktik hemma o på jobbet, ska komma upp i 80-100 timmar som jag massera folk =)

denna utbildningen kostar 12000 kronor o det betalar jobbet för mig..

känns bra att chefen vill betala den utbildningen till mig =)

då känner man sig omtyckt =)

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards