Alla inlägg under oktober 2013

Av sara - 27 oktober 2013 11:12

3 kvällar på rad nu... får jag sova ut iaf... aurora är hos pappa :)

skönt :)


för ett tag sen så drömde jag om jobbet... att bilen jag hade blev stulen, men jag hade ingen aning om var jag var ngnstans... häromdagen... så var jag där... åkte hem till en vårdtagare som jag inte varit hos innan o där var backen som min bil blev stulen i... weird.......


nu sitter jag i sängen med kaffet o snl, (saturday night live) det är ganska kul ;) 

nää dags att hänga tvätt o slappa en stund till..

har sån mensvärk så tänkte inte göra många knop innan jobbet idag...


puss o kärlek


Av sara - 23 oktober 2013 18:05

Först jobb sen apt.. Sen mat och sen slänga grejer i containern.. Fyra vänder blev det så nu ligger en trött Sara i badet... Mötte en kvinna som "handlat" mattor i containern.. Haha.. Ja vad ska man säga ;)
Ikväll blir det tv från 20-22.. Bland annat favoriten Greys. Wiiiiee :D
Imorgon efter en förmiddag på jobbet ska jag storstäda, kanske hittar jag fler saker o slänga nästa gång containern kommer ;)

Pratade en snabbis med pinglan :D sååå glad för hennes skull :D

Nä nu ska jag plaska vidare..

Puss o kram hela dan

Av sara - 21 oktober 2013 11:58

måndag hela dagen... ska börja med en utbildning här uppe på dalaberg sen skynda ner mot lokalen o hämta nycklar o allt för att jobba resten av kvällen..


jobb alla dagar denna veckan utom fredag...


nää... nu ringde de från jobbet, ska möta upp dom snart..


puss o hej

Av sara - 20 oktober 2013 19:51

börjar bli lite smått trött nu... har varit en lång dag..

vaknade tidigt efter en natt med sådär mkt sömn...

sen var det dags att ta sig till ödeborg lite snabbt o enkelt... 

träffade mormor igen, igår fick jag korvsoppa hos henne, den är såååå mumsig.. väldigt lätt att göra men ingen gör den som mormor.;)

var hemma igen runt 12 o då blev det kaffe med carro, sen hem o bada..

sen har man ju gjort det vanliga... tvättat, diskat, plockat...


nu ligger jag här i soffan.. lite huvudvärk..

ska ta o krypa ner under täcket o slappa innan jag ska sova..


höll på att försäga mig om en julklapp idag... haha... men jag kom på mig innan det var försent...


har gått igenom jultidningarna för att skicka iväg beställningen också...

aurora har valt att hon vill ha en surfplatta :) en rosa dessutom :)

ta o ladda hem lite spel o annat till den... får la be ngn av bröderna om hjälp för jag är ju inte sådär överdrivet teknisk...


puss o kram hela dan   

Av sara - 16 oktober 2013 16:51

nu har köttet stått på spisen i x antal timmar, den är riktigt mör nu o förhoppningsvis riktigt mumsig :)

så snart kommer flickorna in o äter, aurora har en kompis här, de är bästa vänner, leker de inte så skypar dom eller pratar i telefon.. :)


lite nojjig över vad lönen blir denna månaden, tar väl ett litet tag innan a-kassan kommer igång... men men.. det får bli ett senare problem... nudlar är ju... hmm.... JÄTTEgott ;) 


nästa vecka kommer en container hit, ska bli så skönt att få slänga massa skit som man samlar på sig.. jobbigt att bära så j-a mkt bara...


nu ringde pappa, han o bästa faster kommer hit en liten stund o hälsar på :D


so long suckers...

Av sara - 12 oktober 2013 17:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sara - 11 oktober 2013 22:36

Hemma efter en jobbkväll... Får se hur trött jag kommer vara imorgon... Har sovit rätt dåligt det sista :/
Men men... Lite mat i magen o sen ska jag försöka sova... Natti natt gott folk

Av sara - 9 oktober 2013 21:01

dag har jag storstädat o tvättat massa, gott att få det gjort :)

om en liten stund blir det greys, dubbelavsnitt, som jag längtat :) hihi

ska bara slappa med lite cola o choklad o bara njuta.

imorgon ska jag träffa carro o greja med en julklapp......... det ska bli gött roligt :D


ingela - ville bara säga att jag tänker på dig och jag finns här för dig   älskar dig   


puss o kram hela dan

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards