Direktlänk till inlägg 25 november 2016

26 dagar

Av sara - 25 november 2016 09:19

godmorgon godmorgon


ja här sitter jag med mitt kaffe, någon som är förvånad... nä.. skulle väl inte tro det   

jag har precis betalt mina räkningar, det är lika roligt varje gång   


om 26 dagar så åker vi neråt o hemåt för att stanna där i 5 nätter tror jag att det blir. det ska bli sååå mysigt o jag längtar ihjäl mig. jag har stora planer     hoppas att det går som jag planerar nu så hade det varit perfekt. jag tänker rött... jag tänker... haha näääää nu måste jag hålla tyst, annars är det inget kul.... åhhhh jag har så svårt att hålla mig


iaf..... jag är egentligen såååå sugen på att åka o träna just nu innan jobbet, men jag hinner faktiskt inte... grejen när man jobbar kväll o har en tonåring hemma är att hemmet inte håller sig så fint... jag har en del att göra... en del som jag borde göra... men det är inte så kul... så.. innan jag börjar med alla måsten så ska jag ta mig ett varmt bad, jag ska bannemej ha en ansiktsmask o jag ska lyssna på musik.. på den där listan som får mig så full av värme   sen.... ska jag sätta igång innan jag måste åka till jobbet.


ta hand om varandra 

puss o kärlek

      


mitt hjärta är ditt

ditt hjärta är mitt

och aldrig jag lämnar det åter

min lycka är din

din lycka är min

och gråter är min när du gråter

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 10 juli 2021 21:09

Hej Hopp!   Idag skulle jag och Sara åka in till Ed för att hon skulle få sin första vaccination emot covid 19.  Hon hade tid 11.00 och vi var i god tid. Vi är nästan framme och jag håller på att prata med Malin på messenger och sitter i mina egn...

Av sara - 29 september 2020 16:34

ja... vilket år det har varit i år... det har varit upp och ner och snett och rakt.  jag ör extremt dålig på att uppdatera denna bloggen men ibland kommer andan på mig att sätta mig ner o skriva..  kollade precis igenom lite kort från detta året ...

Av sara - 1 januari 2020 18:01

så.. var börjar man... jag vet att många har förstått att det har hänt lite saker i mitt liv den senaste tiden, det senaste året egentligen. några vet mycket, några vet lite och några vet ingenting.   jag kommer att berätta lite för jag känne...

Av sara - 5 augusti 2019 18:32

Sååå.... vi har varit i stockholm i helgen! det har varit en rolig, upplyftande, omtumlande och fantastiskt helg.   vi kom upp till storstan på fredagen och checkade in på hotellet. hopp in i duschen och fixa iordning oss. Startade med att gå u...

Av sara - 27 april 2019 21:04

det är ingen hemlighet att det har varit mkt som hänt de senaste månaderna, det senaste året...   mormor, min klippa, hon somnade in... hon var inte bara min klippa, hon var hela familjens, hela släktens stöttepelare..   resan kom....  vi...

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards