Alla inlägg den 3 november 2016

Av sara - 3 november 2016 15:15

ja.... idag är dagen... som jag blir hmmm 25 var det va haha

näää... 35... 

det blir inget direkt firande idag... jag firade i lördags    men det har jag väl redan berättat om   

det som har hänt idag är att jag fick ett kort på posten som jag öppnade idag.. av min brevvän i USA, Bear.. jag öppnade mitt paket som jag fick av lilltjejen som jag jobbar med, en påse att ha matlådor , perfekt, slipper jag småpåsar   

bella sov här inatt o hon gav mig små presenter i form av teckningar o tomma toarullar som hon ritat o skrivit på   

jag fick några sjungande hälsningar på snapchat också   

vi åkte till kupolen o där fick jag köpa mig presenter till mig själv haha

jag köpte ett par skor/stövlar igår o måste ju ha ngt till dom haha 

så jag köpte ett par svarta skinnyjeans o en klänning. en klänning som var väldigt jag o de som känner mig vet vad jag menar då haha

snart kommer amanda hit o käkar middag, bella har beställt köttfärssås... hade jag fått välja hade jag tagit lövbiff med någon go ost i... men jaja... kanske kan ta det när mamma kommer hit så jag kan ha kalas eller nåt... tårta måste man väl göra... 

annars får jag väl åka ner om två veckor om hon inte kan komma... hade ju varit kul...hmm får se...  annars dröjer det ju ändå till jul....

ngn som vill träffas om jag kommer ner?


kramas mer o ta hand om varandra

  


Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards