Alla inlägg den 7 november 2016

Av sara - 7 november 2016 10:42

sitter här med min andra mugg kaffe.. har käkat kvarg o knäckemackor o är proppmätt   

snart ska jag hoppa i badet sen blir det att dunka musik o dammsuga o tvätta golven o sånt.

jag ska börja att förbereda inför helgen också..

senare idag blir det träning också    orkade inte i helgen innan jobbet men idag är jag ledig så nu ska det bli träning   


måste försöka få hem mina julsaker också... ska se om det går att ordna någon vardag... tiden går fort o jag måste gå igenom vad jag har o vad jag inte har... vad som blev slängt i branden o vad som går att använda... vet att jag behöver en gran iaf... får köpa ngn fin plastgran.. är allergisk mot äkta så plast får det bli...  men åhhhhh då kan man snart spela julmusik... o sätta upp julgardiner... åhhh... nu längtar jag ju    fixa julgodis, pepparkakor o lussebullar o allt...  jag ÄLSKAR julen


ta hand om varandra o kramas mer o kramas länge

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards