Direktlänk till inlägg 14 november 2016

mumsig mat o arvingarna

Av sara - 14 november 2016 17:58

då var det måndag igen..

kom hem igår kväll från dalsland/bohuslän..


fredagen startade med att jag för det första inte fick så mkt sömn för mammas lilla kissekatt Sixten ville leka o stoja o greja HELA natten... plus att mammas mobil plingade värre än en tonårings mobil på natten... JÖSSES!!!!

i alla fall.... så åkte jag relativt tidigt hem till lillasyster för att mysa med henne o göra mig iordning inför nästa anhalt.. det vart sminkning o ombyte till klänning o såklart den obligatoriska fotograferingen...

 


röda läppar, rätt klänning... we aim to please...  

sen... hamnade man på pinchos.. det känns som ett ställe för mig... jag älskar sånt där smått o pyttenyttigt hihi, jag hade sååååå mysigt o trevligt, åt o drack gott o bara pratade o njöt. sen fortsatte vi till mortens krog där arvingarna var o spelade. drack gott o dansade natten lång. träffade gamla kollegor o vänner, JÄTTEKUL att se er tjejer. satt o snackade med två tjejer som vi dansade med o skrattade med, jättegoa tjejer   


på lördagen så åkte jag hem till mormor en snabbis o sen vidare för att få present av mamma, en Ayurvedisk facelift och shirodhara, helt underbart var det, rekommenderas verkligen, jag somnade till flera gånger, kan ju iof dels ha berott på lite sömn men även för att det var sååååååå skönt!!!! sen var det tillbaka till stan som gällde. blev bjuden på underbart god mat o vin o hade bara en helt mysig o underbar kväll.

 

igår söndag var det ju fars dag, så det blev det ett besök hos pappsen som hade lagat köttbullar (efter att jag beställt det) det var riktigt mumsigt. han läser mkt så han fick en bok av mig. sen var det dags att åka hem så strax efter nio igår kväll var vi hemma igen.

 

det blir svårare o svårare för varje gång jag är nere att säga hejdå...       

just nu är min hemlängtan enorm...


iaf.... när jag hade kommit hem igår o skulle till att hoppa i säng... så fick jag så grymt ont i min axel... på riktigt.. jag trodde jag skulle avlida... jag tog tabletter o smörjde o mitt i allt detta hade jag ju tagit sömntabletter så jag kan sova ut ordentligt inför nattjobb... fattar inte vad det var som hände... tillslut somnade jag... o jag sov länge... har inte ont idag.. det känns inte som vanligt dock, satt väl kanske o spände mig när jag körde igår... istället vaknade jag upp med mensvärk... men hallå.... det är inte dags än.... åhhhhhhh prutt också...

har iaf varit iväg o handlat o tvättat rutorna på bilen o fyllt på spolarvätska, IGEN...

om drygt två timmar ska jag iväg till Falun för att jobba,


kramas mer - det är så himla mysigt

puss o kärlek

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 10 juli 2021 21:09

Hej Hopp!   Idag skulle jag och Sara åka in till Ed för att hon skulle få sin första vaccination emot covid 19.  Hon hade tid 11.00 och vi var i god tid. Vi är nästan framme och jag håller på att prata med Malin på messenger och sitter i mina egn...

Av sara - 29 september 2020 16:34

ja... vilket år det har varit i år... det har varit upp och ner och snett och rakt.  jag ör extremt dålig på att uppdatera denna bloggen men ibland kommer andan på mig att sätta mig ner o skriva..  kollade precis igenom lite kort från detta året ...

Av sara - 1 januari 2020 18:01

så.. var börjar man... jag vet att många har förstått att det har hänt lite saker i mitt liv den senaste tiden, det senaste året egentligen. några vet mycket, några vet lite och några vet ingenting.   jag kommer att berätta lite för jag känne...

Av sara - 5 augusti 2019 18:32

Sååå.... vi har varit i stockholm i helgen! det har varit en rolig, upplyftande, omtumlande och fantastiskt helg.   vi kom upp till storstan på fredagen och checkade in på hotellet. hopp in i duschen och fixa iordning oss. Startade med att gå u...

Av sara - 27 april 2019 21:04

det är ingen hemlighet att det har varit mkt som hänt de senaste månaderna, det senaste året...   mormor, min klippa, hon somnade in... hon var inte bara min klippa, hon var hela familjens, hela släktens stöttepelare..   resan kom....  vi...

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards