Alla inlägg den 25 oktober 2016

Av sara - 25 oktober 2016 10:35

sitter här o dricker kaffe..

idag ska jag hämta jultidningarna sen blir det jobb.

skulle egentligen ha städat så att det skulle vara fint till imorgon men som vanligt så är det omständigheter som gör att jag inte behöver     


jag har väldigt svårt att lita på människor... det har hänt saker i mitt liv som gör det...

det är ett fåtal människor som jag verkligen litar på till 100%

detta kan göra att jag kan sitta i timmar o analysera allt... får jag inte på något vis bevisat att jag kan lita på personen så blir jag ganska anti..

det värsta jag vet är lögner o jag har tidigare varit ganska naiv o nu är jag istället till vissa delar cynisk o skeptisk. 

det är något som jag kämpar med i stort sett dagligen o jag vill hamna i något mellanting... 


just nu skulle jag bara behöva en kram o någon som säger att allt blir bra...


till helgen ska jag ha födelsedags/inflyttningsfest o just nu känner jag bara för att supa skallen av mig o inte bry mig om någon morgondag, det är för mkt nu...


kramas mer   


Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards