Alla inlägg den 4 oktober 2016

Av sara - 4 oktober 2016 02:29

godmorgon eller kanske godnatt, beroende på när ni läser..


sitter på jobbet, har nattvecka. än så länge är det lugnt.


i fredags så ringde auroras fröken mig... aurora har ju börjat läsa spanska denna terminen o för att göra det så måste hon gå till en annan skola, om jag förstod det rätt så är det flera olika skolor som går till denna skolan för att ha lektioner i spanska...

i alla fall....

i hennes spanskaklass... där går ett gäng tjejer... samma gäng som förra året hoppade på aurora på väg hem från skolan o slog henne osv.. vilket resulterade i en polisanmälan o förhör o allt... men då visste vi inte namnen på dessa tjejer, men det är lätt att ta reda på nu.. i vilket fall som helst.. så ville inte dessa plågoandar nöja sig med vad de gjorde förra året, utan har mobbat aurora rejält under dessa lektioner. 

jag är så arg så jag kokar....

dels för vad dessa tjejer gör, dels för att läraren i spanska inte hade stoppat det ordentligt o sen dels för att kuratorn på auroras skola kom på den briljanta ideen att aurora ska sluta läsa spanska... öhh nej.... varför ska aurora straffas?? 

jag har iaf ringt hennes rektor idag o hon ska INTE behöva sluta läsa spanska. 

en kränkningsanmälan är gjord o nu får vi se vad som händer.. nästa lektion är på torsdag så det är bara att vänta o se helt enkelt... annars får jag helt enkelt följa med henne..


var snälla mot varandra   



Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards