Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av sara - 13 oktober 2016 10:07

godmorgon godmorgon


har precis ätit frukost, slog på stort o gjorde äggmackor idag, det var la gött :)

håller på att koka potatis till auroras middag, när jag gjort det ska jag hoppa i ett bad o bli ren o få bort lurvet på benen då aurora mer än en gång påpekat hur "sticksig" jag är haha

ja... på tål om hår... min kära lilla amanda har nu i ett par dagar TJATAT om att jag ska följa med henne o göra en brasiliansk vaxning.... hahahaha OMG hon har skickat klipp från youtube o allt... åhhh vad sugen jag blir... eller inte... haha det kommer ju göra asont. jag är inte direkt sugen på att plåga mig så, om jag inte får ngt väldigt bra skäl till att göra det. å nej amanda, det är inte samma sak som att tatuera sig, ja det kan göra ont, men det är kvar för alltid, det här måste man ju göra om   igen o igen o igen... jag måste ha ett gäng bra skäl för att göra det, så kom igen, ge mig bra skäl hahaha


har fastnat i serien walking dead, har snart sett klart säsong 2, det är spännande :) någon som har tips på ngn annan serie?


imorgon är jag ledig, då ska jag åka till biltema o handla lite... sen ska jag köra aurora till sin syster o jag ska hänga med ingela en stund. var alldeles för längesen som vi träffades... flera år sen..... det ska bli kul   


nä mina vänner, nu är det dags att sätta fart, ska hinna till affären innan jobbet, jag har slut på frukt o jag måste ha frukt 


Ge aldrig upp, i morgon kan vara den dag som ger dig precis det du behöver för att förvandla ditt liv fullständigt.

 

 

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards