Alla inlägg den 29 juli 2012

Av sara - 29 juli 2012 17:48

tjolahopp alla glada!!!

har sen ett par timmar tillbaka befunnit mig i nässjö igen hos sophia... de senaste dagarna har vi tillsammans med 3 glada tjejer befunnit oss i emmaboda på festival.

det var första gången som jag var på festival, skitskoj!!!! :)

 

lite plus och minus med livet på festival...

+ man får se grymt många roliga annorlunda tokiga människor

+ det är en sån häftig känsla att stå tillsammans med tusentals andra människor och bara hoppa och dansa till de band som spelar

+ att se band/artister live är skithäftigt

+ god mat

+ mysigt att sova i tält

 

- det var väldigt väldigt mkt droger på emmaboda.... folk som frågade om man hade eller visste ngn som hade, folk som rökte på helt öppet... ajabaja, inte okej...

- inte världens finaste bajamajor.... fanns varken papper eller tvål

- avsaknaden av duschar

- dyrt med mat

 

iaf.... så hade jag askul, även fast jag fick mens o hade apont i magen... även fast man sov konstigt o hade ont i ryggen så  hade jag askul...

allt det negativa uppvägdes av att man hade så kul o skrattade så mkt... helt värt det...   

 

nästa år blir det troligtvis en annan festival... men inte emmaboda... det var helt enkelt för mkt droger... och det säger vi nej tack till.....

 

 

 

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards