Alla inlägg den 9 juli 2012

Av sara - 9 juli 2012 21:00

Jag vill aldrig mer äta....


ärtsoppa.... hahahahahahaha


Jag vill aldrig mer dricka...


schweppes bitter lemon, fy fan vad äckligt... pappa gav mig en burk, sa att det var skitgott.... men fy fan.......



Jag vill aldrig mer åka....


uppswinget på Liseberg, det var ngt av det läskigaste som jag åkt... herregud, tårarna sprutade, en gång men aldrig mer...


Jag vill aldrig mer träffa....


många personer....


Jag kommer aldrig mer försöka....


ändra på mig för ngn annans skull.... jag vill däremot försöka att vara mig själv till 100 procent..


Jag kommer aldrig lyckas... 


jag vill inte säga att jag aldrig kommer att lyckas med ngt för det är viktigt att man har sina mål och drömmar och bibehåller dom..


Jag kommer aldrig mer se....


min underbara morfar och min kära farfar   

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards