Alla inlägg den 10 juli 2012

13

Av sara - 10 juli 2012 13:31

1. Har du brutit mot lagen någongång?

jo.... en gång för många år sen...


2. Vad är det pinsammaste du varit med om?

inget är pinsamt... bara att skratta åt det som händer och gå vidare... ;)


3. Vad är ditt favorit barndomsminne?

jag har allt för många bra minnen för att nämna bara ett....

men några har väl varit när jag och Line var i det där "huset" och sov och tittade på en tv som var stor som en gameboy... sen har det varit när jag var på Öland som barn.. sen när jag fick vara med på Linus födelse... finns massor :D


4. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

galen, rolig, seriös


5. Vilka lekar lekte du när du var liten?

gömma nyckel, burkgömme, rödavita rosen


6. Vilket var ditt första jobb?

hmm... kan det ha varit som antingen lokalvårdare eller vårdbiträde...


7. Om en ande gav dig 3 önskningar, vad skulle du önska?

oj.... pengar så jag kunde köpa mig ett hus

jorden runt resa

snyggare kropp


8. På en skala ifrån 1 till 10, hur lycklig känner du dig nu?

10


9. Vad är det dummaste du gjort?

har gjort massa dumma saker, men jag ångrar i stort sett inget som jag har gjort, för man lär sig av sina misstag


10. Var i världen skulle du helst vilja resa?

afrika


11. Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?

betala lån, resa, köpa hus


12. Om du var ett djur, vilket skulle du vara och varför?

flodhäst... hahaha say no more


13. Vad tror du händer efter att man dör?

jag tror att man återföds, som människa eller djur, ingen aning

Av sara - 10 juli 2012 12:40


*Vilken svordom använder du mest?


hmm.... får tyvärr säga att jag säger fitta, finns väl "finare" svordomar... men jaja, så är det... haha


*Äger du en iPod?


nope


*Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

 

när jag jobbar är det klockan 06,00.... men är jag ledig... ja, då sover jag tills jag vaknar eller tills aurora väcker mig... är det skola för henne så knallar jag upp 07,20... är vi lediga så lämnar jag sängen mellan 9-10,00... gott att få sova ut ibland..


Hur många resväskor äger du?


faktiskt inte en enda... så när det blir utlandsresa får jag väl skaffa mig en... inte för att jag har ngn resa inplanerad.. men men...


*Använder du flip-flops?


nix, tycker nog att det är de mest oskönaste "skor" man kan ha, inte bekvämt för fem öre... då springer jag hellre runt i foppa skorna, det är riktigt sköna skor   


*Var köper du dina matvaror ifrån?

 

tja, det brukar bli willys, men ibland händer det att jag åker till coop..


*Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?


jag älskar att fotografera och skulle helst av allt vilja ha en systemkamera... men jag får nöja mig med min mobilkamera så länge.. det är ju ändå 12 mp.. men drömmen är att skaffa mig en riktigt bra kamera och kunna ta riktigt fina bilder.. jag kan självklart vara med på foto också... men bara om jag blir bra på bilden ;)


*Vilken var den senaste filmen du såg?


hmmm.... jag såg en "halv" skräckfilm på tv häromnatten... kunde inte sova så jag zappade lite... en väldigt skum film med växter som typ dödade folk och pratade...   


*Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?


det spelar faktiskt ingen jättestor roll, klart att det är kul att umgås på tu man hand, då kan man snacka skit och prata om sånt som inte riktigt går när barnen är med....


*Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

beror ju helt på hur mkt som man vann.... men en resa med mina tjejer hade inte varit dumt   


*Har någon någonsin kallat dig lat?

haha ja det har allt hänt


*Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?


nix, har inga problem med att somna direkt... har haft sömnproblem som gjorde att jag vaknade hela tiden och inte kunde somna om... men fick svaga sömntabletter av min läkare som hjälpte fint... har fortfarande kvar utifall att det skulle bli aktuellt igen..


*Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

hmm... tja, det är väl en mix skiva av ngt slag har jag för mig...


*Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?


inte denna veckan, men förra tror jag det var... tänker ju inte berätta vad... för då är det ingen hemlighet längre ju....


*När var senast någon stötte på dig?


hmmm...... tja.... det vet jag inte... folk brukar inte stöta på mig   


*Vad åt du till middag senast?


pappa lagade förjävla god korvstroganoff igår... MUMS!!!!!


*Använder du huvtröjor?

 

japp, skitskönt ju


*Kan du vissla?

ja, men inte busvissla...


*Vem var den senaste som ringde dig?

mamma..... hon ville att jag skulle ge aurora en kram


*Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?


på Liseberg så är det flumride tror jag... eller sagoslottet.. haha   


*Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?


jadå, det tror jag allt...


*Vilket riktnummer befinner du dig i?

just nu är jag på 0528


*Tittade du på tecknat när du var liten?

haha japp, fortfarande, blir så när man har barn ju... ;)


*Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

 

torps köpcentrum är mitt närmaste.... hur stort, tja lagom stort.... :S


*Hur många syskon har du?

jag har 4 syskon... Lelle 32, Totte 25, Cissi 23 och Linus 19...


*Är du blyg inför det motsatta könet?

nope


*Vilken film kan du alla replikerna till?

armageddon.... jag ÄLSKAR den filmen


*Äger du några band t-shirts?


nope


*Hur många stolar står kring ditt köksbord?


haha inga faktiskt


*Läser du för skojs skull?


ja men visst


*Pratar du några andra språk?

bara engelska


*Diskar du din egen disk?

ja, vem skulle annars ha gjort det....


*Har du gråtit offentligt?


jadå det har ju hänt... försöker undvika det, men det har ju hänt....


*Har du en stationär dator eller en laptop?


Laptop.


*Försöker du alltid lära dig nya saker?


det är väl alltid bra att lära sig ngt nytt


*Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

 

drömde inatt att jag tatuerade mig igen.... vill ju ha en sleeve på högerarmen...


*Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?


hmmm dejtar inte killar... och har en flickvän.... men svaret på frågan är... nej, han borde inte bjuda, men det är väl alltid trevligt att bli bjuden.. sen beror det på vem som frågade om dejten.... vad man gör på första dejten osv...



*Kan du kasta macka?

jajjamensan


*Har du någonsin varit på Jamaica?

 

nix pix


*Vad har du med dig in på bion?

popcorn är ett måste när man går på bio.... sen en dricka såklart..


Vad har du för väder?

 

molnigt men varmt :D


*Har du en blogg?


tydligen..................


*Gillar du att flyga?


har bara gjort det en gång........ på vägen till grekland minns jag inte så mkt för jag var sjuk... men vägen hem... det var mysigt :D


*Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

 

snäll


*När sov du senast på golvet?


ingen aning faktiskt


*Vilken är din favoritdrink?


hmm.... finns många goda, men en som jag hade som favorit under en lååååång period var orgasm... förjävla god alltså :D


*Gillar du din boende-situation?


japp


*Vilken är din mammas hemstad?


uddevalla/ödeborg


*Din pappas hemstad?


ellenö/ödeborg


-Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?


hmmm kräver inte såå många timmar för att bli fungerande, men 6 timmar är helt godkänt


*Är dina dagar fullbokade och stressiga?


nope


*Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

 

nej, jag var en väldigt lugn elev :D


*Vilken är din favoritfrukt?


päron..... mjuka saftiga päron är bäst....


*Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?


nope


*Hur gammal blir du nästa födelsedag?


jag blir inte äldre än 25 ;) haha nädå, jag blir faktiskt.... 31......


*Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?


jag kan vara det.... men har slutat påpeka det om jag läser ngt som ngn annan skrivit och det står helt tokigt....


*Tror du på liv på andra planeter?


skulle vara konstigt om vi var de enda i hela universum....


*Vem var den sista personen som gjorde dig arg?


nämner inga namn, men jag tror att de flesta som känner mig vet vem...


*Tror du att Gud är man eller kvinna?


om jag vore lite feminist hade jag nog sagt kvinna självklart... men... trodde alltid förr att det var en man... men nu... hmm.... jag vet inte.... han/hon/den/det är nog vad man än vill..


*Vad var det senaste du åt?


smörgåsar och kaffe.. frulle med andra ord


*Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?


hmm... jag vet inte... spelar nog ingen roll faktiskt..


*Hur valde dina föräldrar ditt namn?


min mammas mormor hette sara, så det är efter henne


*Gillar du senap?

javisst


*Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?


"det går bra nu"


*Skulle du någonsin hoppa fallskärm?


aldrig i livet... det är högt och livsfarligt.....


*Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

hmmm.... ingen aning faktiskt


*Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

aldrig från eBay, men från tradera,,,,


*Tycker du om att krama folk?


jag älskar att kramas

.

*Skulle du säga att du är trendig?


Nej.


*Äger du en digitalkamera?


jajjamensan

.

*Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?


nä, inte direkt...


*Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?


många böcker.... jag läser en hel del... jag blandar att läsa om övernaturliga saker som är helt uppåt väggarna till att läsa om sanna historier som river hål i hjärtat på mig... då kan jag gråta..


*Tycker du att du är attraktiv?

hmmm... attraktiv... tja.. jag tycker väl inte att jag är så ful längre som jag tyckte förut...


*Vad är du allergisk mot?

inget, men jag är överkänslig mot lite saker..


*Får du dåligt samvete efter du ätit kött?


hmm nej fan, jag älskar kött


*Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

jadu.... ingen aning faktiskt.....

Av sara - 10 juli 2012 12:37

gjorde mig ett personlighets test..


resultatet blev....


Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.


kan inte annat än att hålla med ;)


testet hittar ni på http://se.41q.com/

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards