Direktlänk till inlägg 26 december 2016

underbara dagar

Av sara - 26 december 2016 22:36

sitter på jobbet efter julhelgen o ska jobba de tre sista nätterna..

har massor att berätta...


var ju hemma över jul hos familjen o firade.

underbart att träffa alla mina syskon o fira med dom. 

mamma, mormor, aurora, jag o kevin o resten av syskonen. sååå mysigt.. massor med god mat, julklappar o massa mys. skrattade högt av glädje o grät av lycka. helt klart den bästa julen på flera år. jag fick underbara julklappar till mig själv, bland annat ett så vackert halsband    och en underbar tavla   o aurora fick så mkt fint o hon var jättenöjd, hon grät när hon öppnade den där boken med de där tvillingarna   

det var den första julen av många...   


jag har även hunnit med en anställningsintervju som personlig assistent.... dagen efter hörde de av sig o jobbet är mitt   wiiiieeeeee helt galet ju   


utöver det.... så har det blivit lite flytt o flyttstäd från uddevalla till färgelanda, men det gick snabbt o effektivt tack vare bra samarbete.. o nu.... ja nu är man i borlänge igen fram till nyår, sen ska man hem... det känns faktiskt skönt att säga att man ska hem... hem till världens bästa familj, hem till de man älskar allra mest.

jag är så lycklig just nu att det känns helt overkligt allt. är det min tur nu att bli riktigt lycklig på riktigt. 


sann kärlek kan inte döljas

 
 
Ingen bild

K.S

27 december 2016 00:00

Klart det är din tur. 💞

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 10 juli 2021 21:09

Hej Hopp!   Idag skulle jag och Sara åka in till Ed för att hon skulle få sin första vaccination emot covid 19.  Hon hade tid 11.00 och vi var i god tid. Vi är nästan framme och jag håller på att prata med Malin på messenger och sitter i mina egn...

Av sara - 29 september 2020 16:34

ja... vilket år det har varit i år... det har varit upp och ner och snett och rakt.  jag ör extremt dålig på att uppdatera denna bloggen men ibland kommer andan på mig att sätta mig ner o skriva..  kollade precis igenom lite kort från detta året ...

Av sara - 1 januari 2020 18:01

så.. var börjar man... jag vet att många har förstått att det har hänt lite saker i mitt liv den senaste tiden, det senaste året egentligen. några vet mycket, några vet lite och några vet ingenting.   jag kommer att berätta lite för jag känne...

Av sara - 5 augusti 2019 18:32

Sååå.... vi har varit i stockholm i helgen! det har varit en rolig, upplyftande, omtumlande och fantastiskt helg.   vi kom upp till storstan på fredagen och checkade in på hotellet. hopp in i duschen och fixa iordning oss. Startade med att gå u...

Av sara - 27 april 2019 21:04

det är ingen hemlighet att det har varit mkt som hänt de senaste månaderna, det senaste året...   mormor, min klippa, hon somnade in... hon var inte bara min klippa, hon var hela familjens, hela släktens stöttepelare..   resan kom....  vi...

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards