Alla inlägg under juli 2014

Av sara - 30 juli 2014 05:14

det finns en person som jag ser upp till väldigt mkt just nu.

jag är så oerhört stolt över henne..

   

för flera år sen så fick hon problem med maten... jag minns att jag sett bredvid henne i föräldrahemmet o försökte få henne att äta fiskbullar... tror inte hon minns detta tillfälle, men det gör jag... 

det är svårt att stå bredvid o inte kunna göra ngt. det är svårt att stå som syster o inte kunna göra ngt, inte förstå. det är svårt att stå som överviktig o inte riktigt förstå...

det är en jobbig situation.

det tog tid.. det tog lång tid.. det tog år..

men nu... 

även om jag inte tror att man blir helt fri från tankar kring mat o kropp så har hon kommit så långt..

å jag är sååå stolt.

du är min inspiration cecilia...

jag ser upp till dig..

du är så oerhört vacker o jag är så avundsjuk på dina muskler ;)

ville mest säga att jag älskar dig o så ville jag att du skulle få veta hur stolt jag är över dig

       

 

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards