Alla inlägg den 16 mars 2014

Av sara - 16 mars 2014 05:04

snart är 12 timmars natten klar för denna gången.

ca 2 timmar kvar sen ska jag hem o sova.


varit en lugn natt inatt med så jag har hunnit att sticka klart den rosa halsduken :) den är lite knas o lite sne o nåt hål här o var.. men.. jag är stolt ändå :) jag har ju faktiskt gjort den helt själv och den är så mjuk o gosig :) den är längre än mig så det blir sådär mysigt o tjockt runt halsen med den..

så ni som vill ha en halsduk.. säg till sådär ett år innan.. hahahahaha

har faktiskt blivit snabbare o gör mest bara slarvfel nu, ska göra en halsduk till bella nu, sen får vi se om jag kommer ta en paus o kanske brodera lite eller om jag fortsätter med stickningar :)


2 av mina kollegor är dåliga och inatt har jag blivit helt täppt i näsan..  hoppas det inte blir mer än så... om man blir flera sjuka samtidigt som assistent är det ju inte som när man jobbar inom äldreomsorgen tex... det är inte bara att ringa bemaninngen o säga att hej.. kalle är sjuk, kan ni sätta in ngn...

så nu håller vi tummar o tår att jag inte blir dålig o att mina kollegor mår bättre snart :)


nästa helg är vi barnlediga :)

det sker inte allt för ofta... så nu ska vi passa på att gå ut o svänga våra lurviga :)

det ska vara ett band som spelar typ rammstein musik på liljan.. kanske inte det ultimata, men det bryr jag mig faktiskt inte om, det ska iaf bli kul att gå på dejt med frugan :)

kanske kan laga ngn go middag innan o köpa henne lite blommor :)

såå jag hoppas att hon inte läser detta så hon ser vad jag planerar... hahahaha


puss o kram hela dan

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards