Alla inlägg den 1 mars 2014

Av sara - 1 mars 2014 00:08

jo men hallå..


nu sitter jag på jobbet... allt är lugnt... ska väl se lite true blood tänkte jag.. o läsa lite.. håller på med änglamakerskan av läckberg... riktigt bra :)


såå... vad har hänt det sista...

hmm.. jag har klippt mig.. (intresseklubben noterar..) men jag är iaf nöjd :)


aurora börjar piggna på... sååå skönt :) hon har äntligen fått i sig mat o vätska :) var bra orolig där ett tag... det är inte körtelfeber hon har o inte heller halsfluss.. de kunde inte riktigt svara på vad det är hon har... men hon måste äta penicillin ifall att....

jahopp...  kan inte påstå att jag är jättenöjd med sjukvården...


jag längtar som en tok efter våren/sommaren nu... är så grått o trist ute att man förlorar hoppet :P behöver sol och värme   


puss o kram 


Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards