Alla inlägg den 12 februari 2014

Av sara - 12 februari 2014 20:04

inatt gör jag mitt första nattpass... 

spännande :)

har packat ner både bok, stickning och datorn ska med också.

är det lugnt kan jag ju roa mig med att titta på serier. har fastnat i true blood för tillfället. men man kan ju lugnt säga att den serien har spårat ut lite... haha


känns konstigt att gå hemifrån när de andra sover/har lagt sig och att sen komma hem på morgonen till en tom lägenhet. 

jag har dock länge funderat mkt på nattjobb, det kan ju fungera strålande bra, så länge man får sova lite innan och efter. kan ju vara lite svårt med en 2 åring som inte vill att man ska sova eller som är på sitt strålande humör. ;)


iaf...


kanske glömt att säga... jag har blivit fast anställd   

det var inte länge jag var arbetslös och att jag sen fick fast anställning, det är ju underbart :) dessutom högre procent än i uddevalla ;) kommer nog landa på ca 87 %, det bir runt 35 timmar i veckan. som personlig assistent är heltid 40 timmar per vecka, inte som inom äldreomsorg och vården i övrigt där det är runt 37 timmar tror jag.. sen vet man ju dock inte hur länge arbetet finns... allt hänger ju på "kunden". man är anställd så länge uppdraget varar som man säger. men ändå, jag tror det kan bli ett bra tag iaf. :) i am a happy girl   


puss o kärlek   


Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards