Alla inlägg under april 2012

Av sara - 4 april 2012 14:28

jag tror på ödet och att allt sker av en orsak

jag tror på livet efter detta

då alltså även på andar

jag är fascinerad av det övernaturliga

jag är beroende av topz

det första jag gör på morgonen när jag vaknar är att snyta mig

jag snarkar när jag är riktigt trött

jag ville bli författare när jag var liten

jag älskar matematiska formler

jag platsar i mensa

jag måste ha kaffe på morgonen för att riktigt vakna, kaffe med mjölk ska det vara

jag har röntgat hjärnan men där hittade de inget ;)

jag älskar skor, gärna högklackat, men går sällan i det för jag får så ont i fötterna

jag är bra på att klippa hår och sminka

det fanns en tid i mitt liv då jag identifierade mig som en häxa

jag älskar all musik, allt från klassiskt till skrikig hårdrock, men inte så mkt för dansband

jag läser mycket böcker, helst när jag badar för det är då jag kan slappna av mest

jag badar i stort sett varje dag

jag har ett ärr vid ögat efter att en klasskompis stack mig med ett jordbruksredskap

jag blir lätt misstänksam mot människor jag inte känner o tror de ska skada mig :S

jag älskar konst

jag är mer praktiskt lagd än teoretiskt

jag kan absolut inget om bilar

min dröm är att äga en honda shadow o glida runt på

jag vill aldrig åka till usa för där är det farligt

jag vill åka till afrika o hjälparbeta

jag är rädd för att åka till thailand sen tsumanin

jag har ägt en orm

jag är hysteriskt rädd för getingar och bin

avskyr åskan

älskar att få massage som nästan gör ont så alla knutor försvinner

jag älskar att bli kliad på ryggen

jag är en funderare, tänker på allt innan jag säger och gör ngt

när jag blir arg skriker jag

förlåt är ett av de viktigaste orden för mig

jag älskar att kramas

skulle vilja vara miljonär och bygga ett hus från grunden som jag väljer hur allt ska se ut

familjen är ngt av det viktigaste för mig

jag är envis på gott och ont




Av sara - 4 april 2012 09:11

imorgon blir det bio med de bästa!!!!!! <3<3<3

american pie the reunion i göteborg...... sååååå kul!!!!! räknar med mycket skratt

innan bion ska jag umgås med bästaste dan!!!!!!

yihaaaaa


puss o kärlek

Av sara - 3 april 2012 17:32

jaha.... var på jobbet idag, skitkul :) fan vad jag längtar dit nu... =)

snackat med pinglan i telefon både länge och väl, alltid lika trevligt =)

sen hem till lelle för att käka pannkakor, tittade på tintin där också, såå rolig, aurora skrattade mest hela tiden.. =)

nu är man hemma... trött.. skulle behöva sova läääänge

hmm... vet inte vad jag ska säga mer...

men ngt gör man väl tokigt...


imorgon blir det älskade caroline, hon får mig alltid på topp


puss o kärlek

Av sara - 1 april 2012 14:46

söndag idag.... vilket betyder att jag och aurora ska hem till uddevalla.....

men vi kommer tillbaka till ödeborg på torsdag igen, då börjar lillans påsklov :)

ska kanske klä ut mig till påsk-kärring då med... ;) haha, behövs inte så mkt för det... *asg*


jag ska passa på att fixa lite ny musik till datorn hemma som jag kan slänga över på mobilen, börjar bli aningen trött på musiken som är på den....


mina planer för veckan för utom det... hmmm tja, jag ska hälsa på jobbet igen, gick ju så bra sist och det var gott roligt =) längtar efter er tjejer <3

sen blir det lite fika på stan skulle jag tro med lite vänner.. :)

vad mer.. hoppas jag får chansen att sitta och tjöta med bästa caroline <3

sen om det blir fint väder så får man ju passa på att vara ute så mkt som det bara går, men nu är det ju askallt ute... :S


puss o kärlek till er alla <3<3<3

Av sara - 1 april 2012 00:08

hmmmmm..... ja vad ska man säga

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards