Alla inlägg den 12 april 2012

Av sara - 12 april 2012 19:32

dag 03 - för fem år sedan


hmm för 5 år sen... då var jag 25... jag flyttade till uddevalla däromkring... jobbade på sjukhuset, mava-lung/goa men bytte jobb det året och började på rosenhäll där jag ännu är kvar o trivs kanon...

hmm vad gjorde jag mer-- ja, just det, det var det året jag hade den där festen där i stort sett alla mina singstar skivor gick sönder, ja, vi sjöng sönder dom.. haha... jag fick en intressant film av malin på den festen... haha, men tyvärr malin, det var inte min typ av film ;)

vad gjorde jag mer för 5 år sen.. hmm... just det, det var det året aurora var med om en allvarlig bilolycka med sin pappa i falun, det tog mig 8 timmar att komma till henne efter att jag fått det där hemska samtalet... de värsta 8 timmarna i mitt liv för jag visste inte hur hon mådde, visste bara att hon levde... sen blev det månader av sjukskrivning för hon fick posttraumatiskt stress syndrom..

ja, men för att sammanfatta det året så var det både roligt och sorgligt


puss o kärlek <3

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards