Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

USCH O FY FAN FÖR VISSA

Av sara - 25 februari 2011 19:02

ibland undrar jag hur vissa personer tänker....

 

tyvärr så blev ju anders o bea friade i rätten pga brist av bevis..

inte nog med det..

nu blir jag nerklankad på facebook av en viss ulla...

jag är enligt henne en idiot o äcklig...

men det enbart för att jag är flata...

sen står det ju i bibeln att det är en synd...

 

min mamma försvarar mig gång på gång...

men nu... nu har dessutom en person som jag trodde att jag hade sluppit lagt sig i... min kusin emma...

enligt emma så är anders en underbar person, han har ju aldrig gjort henne ngt..

så det som jag påstår... att anders är en våldtäktsman som slår sina barn... det är ju lögn... för anders har aldrig gjort emma ngt...

jag förstår inte VARFÖR emma lägger sig i ngnting som hon inte har med att göra.

jag förstår inte VARFÖR den här ulla lägger sig i ngnting som hon inte har med att göra.

har jag inte rätt att skydda mitt barn o försvara mig..

det var INTE jag som anmälde dom... det var socialtjänsten...

det är INTE jag som har startat något.

det är INTE jag som har slagit mitt barn o tagit stryptag..

 

EMMA - att du lägger dig i gör mig rent sagt förbannad... du bara letar bråk... när det är lugnt på din blogg o våra bloggar o du inte har lagt dig i... ja, då LETAR du upp bråk ngn annanstans... BRA JOBBAT!!!!!!!!

JAG HATAR DIG EMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!

 

avslutande ord...

jag må vara en flata...

men jag är stolt o lycklig för att jag vågar vara den jag är!!!

 
 
Ingen bild

mamma

25 februari 2011 19:42

Står helt på eran sida. Älskar dig för den du är. Älskar Aurora över allt på denna jord. Över min död att det får hända henne något mer, hon har haft så det räcker för resten av hennes liv. Emma vi hatar dig alla efter det sista du gjort oss, du är den ondaste människa jag vet. Du är bara ute efter bråk för att få nåt att göra. Din mamma va likadan men ingen trodde mig, men idag vet alla hur jag hade det. Ni bara vill att andra ska komma i sämre dager än ni själva. NI KAN DRA ÅT HELVETE BÅDA TVÅ. Folk vet hur ni är och alla vet hur vi är, ingen håller på er men vi är omtyckta av alla, det är bara att konstatera. Sen om någon står och håller med er det får stå för det dom orkar inte konfrontera nån av er. Så för sista gången Emma LÄGG DIG INTE I SÅNT DU INTE BEGRIPER

 
Ingen bild

Lizz

25 februari 2011 19:51

Stå på dig sara, du är en stark kvinna och snart ska du bli 2barns mamma :) kram och kämpa på

 
Ingen bild

mamma

25 februari 2011 22:45

hon är vän med vem hon vill haha så klart att hon får vara det. ingen riktig människa vill vara hennes vän. men fan tar henne om hon gör något mer ont mot någon av oss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 10 juli 2021 21:09

Hej Hopp!   Idag skulle jag och Sara åka in till Ed för att hon skulle få sin första vaccination emot covid 19.  Hon hade tid 11.00 och vi var i god tid. Vi är nästan framme och jag håller på att prata med Malin på messenger och sitter i mina egn...

Av sara - 29 september 2020 16:34

ja... vilket år det har varit i år... det har varit upp och ner och snett och rakt.  jag ör extremt dålig på att uppdatera denna bloggen men ibland kommer andan på mig att sätta mig ner o skriva..  kollade precis igenom lite kort från detta året ...

Av sara - 1 januari 2020 18:01

så.. var börjar man... jag vet att många har förstått att det har hänt lite saker i mitt liv den senaste tiden, det senaste året egentligen. några vet mycket, några vet lite och några vet ingenting.   jag kommer att berätta lite för jag känne...

Av sara - 5 augusti 2019 18:32

Sååå.... vi har varit i stockholm i helgen! det har varit en rolig, upplyftande, omtumlande och fantastiskt helg.   vi kom upp till storstan på fredagen och checkade in på hotellet. hopp in i duschen och fixa iordning oss. Startade med att gå u...

Av sara - 27 april 2019 21:04

det är ingen hemlighet att det har varit mkt som hänt de senaste månaderna, det senaste året...   mormor, min klippa, hon somnade in... hon var inte bara min klippa, hon var hela familjens, hela släktens stöttepelare..   resan kom....  vi...

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards