Alla inlägg den 3 februari 2011

Av sara - 3 februari 2011 10:35

jag ligger på min spikmatta i stort sett varje kväll innan jag ska sova, jag blir oerhört lugn, avstressad o trött av den.. rekommenderas varmt..

 

jag blir mkt gladare av att få ett hederligt brev på posten än ett mail

 

jag har 6 tatueringar

 

jag tar ett långt varmt bad nästan varje kväll

 

jag älskar skräckfilmer

 

jag tycker om att påta i trädgården.. om jag hade ngn..

 

jag tycker om att laga mat

 

jag drömmer om att ha ett hus

 

när jag var liten ville jag ha en häst i källaren

 

jag älskar färgen rosa

 

jag är duktig på att brodera

 

jag har alltid velat lära mig spela fiol

 

jag har bott i 11 olika lägenheter sen jag flyttade hemifrån

 

jag hade massa brevvänner som barn o vi skickade SLAM till varandra..

 


 

 

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards