Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

hjälp mig få ork att kämpa

Av sara - 20 februari 2011 10:03

tingsrätten sa sitt....

de blev friade...

jag förstår verkligen inte varför..

men jag kommer att överklaga, ska bara finna orken till det..

när jag fick reda på att de blev friade så tappade jag allt.

varför trodde de inte på vad barnen hade sagt, de har ju berättat att de blivit slagna... det gör mig så ledsen.

jag tror på min dotter, varför skulle hon ljuga om sådana saker, det är befängt.

vi vet alla vad som hänt, men det finns inte tillräckligt med bevis...

nu kanske aurora kan berätta mer, nu har hon blivit lite äldre, hon kanske vågar mer nu...

hon har ju berättat för mig tidigare att hon inte ville säga ngt för då skulle polisen komma o ta hennes pappa... inte mina ord - hennes

när ska rättvisan segra??

 
 
Mathilda

Mathilda

20 februari 2011 11:41

Det är faan fruktansvärt hur rättsväsendet tänker. Du måste finna styrka inom dig..
Kämpa på..
Många styrke kramar..

http://mathildahanssen.blogg.se

 
Lipsy

Lipsy

20 februari 2011 13:18

Hej :) Besök min blogg, http://www.nattstad.se/lipsy :)

http://www.nattstad.se/lipsy

 
Sofia

Sofia

20 februari 2011 14:47

Men usch va hemskt!! Tycker så synd om barnen som är modiga och säger ifrån och då blir dom inte betrodda! Vilken jävla skit system! Du finner orken i din dotter!

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
candydee

candydee

20 februari 2011 15:51

Usch. min nära vän har detta framför sig.. =( styrkekramar

http://candydee.tk

 
Madde

Madde

20 februari 2011 16:52

Usch =( fattar inte varför man inte tror på ett barn! Jag tror inte att barn kan ljuga utan att det märks på dom, dom har inte det i sig!

Jag hoppas att allt löser sig!

Sänder styrkekramar till er!

http://maddiiee.bloggplatsen.se

 
Christoffer

Christoffer

20 februari 2011 16:55

Men fy fan , Vad har hänt med våran värld? , vart ska detta sluta igentligen?, Hoppas det löser sig ! och fortsätt att vara stark. ÖVERKLAGA!

http://moffes.bloggplatsen.se

 
Sailaway

Sailaway

20 februari 2011 18:15

Det finns tyvärr ingen rättvisa! Domstolar är ett spel för gallerierna. Min son när han var liten(idag 16 snart 17) tvingades till umgänge långa perioder med sin missbrukande pappa som var påtänd, körde rattfull med sonen i bilen, bjöd hem alla missbrukskompisar på fest, suttit inne i omgångar för narkotikabrott och misshandel, min son som var 3 år då lämnades vind för våg, fick inte mat eller duscha eller borsta tänder på flera veckor.
Varför? Ja jag slogs för livet i domstol efter domstol, medans domstolarna och socialnämnden fastslog att han var en bra pappa som skulle ha full umgängesrätt..
Ledsen för din och din dotters skull..

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

 
judi

judi

21 februari 2011 10:00

känner med dig mardröm att inte få rätt i rätten
styrkekramar

http://judi.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mamma

21 februari 2011 10:10

Sara du måste vara stark nu och kämpa för Auroras skull, om du inte gör det nu så kan det bli försent och då kommer du att ångra dig. Vi vet vad som hänt även om rätten inte hade tillräckligt starka bevis. OCH DETTA FÅR INTE HÄNDA IGEN.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 10 juli 2021 21:09

Hej Hopp!   Idag skulle jag och Sara åka in till Ed för att hon skulle få sin första vaccination emot covid 19.  Hon hade tid 11.00 och vi var i god tid. Vi är nästan framme och jag håller på att prata med Malin på messenger och sitter i mina egn...

Av sara - 29 september 2020 16:34

ja... vilket år det har varit i år... det har varit upp och ner och snett och rakt.  jag ör extremt dålig på att uppdatera denna bloggen men ibland kommer andan på mig att sätta mig ner o skriva..  kollade precis igenom lite kort från detta året ...

Av sara - 1 januari 2020 18:01

så.. var börjar man... jag vet att många har förstått att det har hänt lite saker i mitt liv den senaste tiden, det senaste året egentligen. några vet mycket, några vet lite och några vet ingenting.   jag kommer att berätta lite för jag känne...

Av sara - 5 augusti 2019 18:32

Sååå.... vi har varit i stockholm i helgen! det har varit en rolig, upplyftande, omtumlande och fantastiskt helg.   vi kom upp till storstan på fredagen och checkade in på hotellet. hopp in i duschen och fixa iordning oss. Startade med att gå u...

Av sara - 27 april 2019 21:04

det är ingen hemlighet att det har varit mkt som hänt de senaste månaderna, det senaste året...   mormor, min klippa, hon somnade in... hon var inte bara min klippa, hon var hela familjens, hela släktens stöttepelare..   resan kom....  vi...

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards