Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

massage

Av sara - 5 januari 2011 15:31

på fredag blir det bio... ska titta på änglagård 3.. fick biobiljetter av jobbet så man får ju passa på :)

är barnledig också.. aurora ska vara hos mamma o pappa hela helgen.. åker redan ikväll...

 

jag har börjat med helkroppsmassage på jobbet.. det går bra :)

försöker att inte titta på instruktionerna allt för mkt när jag gör det, än så länge går det fint :)

ikväll ska jag massera pappa också..

måste ju få ihop mina timmar..

sen köpte ju mamma o pappa bänken till mig så jag får ju allt massera dom ;)

 

 
 
Ingen bild

Ellinore

5 januari 2011 15:44

Hej Sara! När jag väntade Wilda ville jag inte veta könet. Men när jag väntade Dorian va jag mer nyfiken eftersom jag redan hade en tjej :-) jag chansade o frågade på rutinultraljudet på Näl o fick veta att det var en pojke. Jag skulle absolut fråga nästa gång med nu när man har en av varje... kan ju vara bra o veta vilka kläder man ska rota fram ;-) men skulle aldrig betala för att gå på ett speciellt könsultraljud... så noga är jag inte :-)

 
Malin

Malin

5 januari 2011 16:11

Vet inte hur man tänker den dagen...Men jag tycker att det är roligare om det blir en överraskning... :)
Om man nu inte råkar se det på ultraljudet själv som en kompis till mej gjorde... :P

http://salladsdagar.bloggplatsen.se

 
❤♫ ♥ Cecilia ❤♫ ♥

❤♫ ♥ Cecilia ❤♫ ♥

5 januari 2011 23:25

Jag hade nog faktiskt tagit reda på det :-) Så nyfiken som jag är...

http://www.ceciliadarling.se

 
Ingen bild

mamma

6 januari 2011 00:19

jag vill ha massage när vi lämnar tillbaka din dotter

sara

6 januari 2011 11:49

jaså................

 
mittbarnharborderline

mittbarnharborderline

6 januari 2011 18:33

Hej hej!
Näe, jag ttycker nog att det är mer spännande om man inte tar reda på vad det blir :).
Min äldsta dotter gissade jag på en flicka. se, så blev det. Min andra dotter var jag helt 100% på att det var en pojke. Graviditeterna var så olika. Vi kallade kulan för Kalle hela tiden. Döm om min förvåning på BB när hon var född och jag frågade om HAN hade alla delar där de skulle sitta, och barnmorskan sa att - ja, det har HON. Ha ha ha...ja, så kan det gå...

http://mittbarnharborderline.bloggplatsen.se

sara

6 januari 2011 19:45

hehe... ja tänk så det kan gå :)

 
Ingela

Ingela

7 januari 2011 21:18

Jag hade nog tagit reda på de ;)
Inte om de hade varit första barnet..nu är de ju första, blabla.. du vet vad ja menar ;) <3

http://mmmissoktober.blogspot.com

 
tezzan

tezzan

11 januari 2011 22:33

Jag skulle nog inte ta reda på könet. Jag har ju 2 barn, ett av varje men har inte tagit reda på könet på nån av dom. Blir mer spännande med en överraskning tycker jag =))

http://alexandraochlukasmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 10 juli 2021 21:09

Hej Hopp!   Idag skulle jag och Sara åka in till Ed för att hon skulle få sin första vaccination emot covid 19.  Hon hade tid 11.00 och vi var i god tid. Vi är nästan framme och jag håller på att prata med Malin på messenger och sitter i mina egn...

Av sara - 29 september 2020 16:34

ja... vilket år det har varit i år... det har varit upp och ner och snett och rakt.  jag ör extremt dålig på att uppdatera denna bloggen men ibland kommer andan på mig att sätta mig ner o skriva..  kollade precis igenom lite kort från detta året ...

Av sara - 1 januari 2020 18:01

så.. var börjar man... jag vet att många har förstått att det har hänt lite saker i mitt liv den senaste tiden, det senaste året egentligen. några vet mycket, några vet lite och några vet ingenting.   jag kommer att berätta lite för jag känne...

Av sara - 5 augusti 2019 18:32

Sååå.... vi har varit i stockholm i helgen! det har varit en rolig, upplyftande, omtumlande och fantastiskt helg.   vi kom upp till storstan på fredagen och checkade in på hotellet. hopp in i duschen och fixa iordning oss. Startade med att gå u...

Av sara - 27 april 2019 21:04

det är ingen hemlighet att det har varit mkt som hänt de senaste månaderna, det senaste året...   mormor, min klippa, hon somnade in... hon var inte bara min klippa, hon var hela familjens, hela släktens stöttepelare..   resan kom....  vi...

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards