Alla inlägg under september 2010

Bloppis-annons
Av sara - 8 september 2010 17:52

har en råtta..

en hane... han är 4 månader ungefär.

han är inte jättetam..

ha han som husdjur eller föda till din orm...

priset kan diskuteras

Djur & tillbehör, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    200:-
 
Av sara - 8 september 2010 17:45

jaha... då är det väl så då...


Av sara - 8 september 2010 11:52

recept på mina goda grahamsbullar

30st


100g smör

6 dl mjölk

2 pkt jäst

1 dl sirap

1 tsk salt

10 dl grahamsmjöl

7 dl vetemjöl

garnering - solroskärnor


smula jästen i en bunke

smält smöret, häll i mjölken, värm tills det är fingervarmt

häll över till jästen..

häll i sirap o salt

sen grahamsmjölet sen vetemjölet.

arbeta kraftigt tills degen är smidig


jäs under bakduk i 40 min


knåda degen o forma till 30 bullar som du låter jäsa i 40 min till under bakduk

sätt ugnen på 225 grader


pensla med vatten o strö över solroskärnorna


grädda i mitten av ugnen i 12-15 minuter


smaklig måltid =)



Av sara - 7 september 2010 15:03

suck, suck, suck

bara för att man är överviktigt o lider av fetma så betyder inte det att man är äcklig som vissa tror....

det finns många både kvinnor och män som älskar kraftiga människor.

varför blir man så kraftig?

har det enbart med mat att göra?

nä, jag tror inte det...

det finns många, många skäl till att man blir kraftig..

varför är jag överviktigt?

för att jag tröståt mkt när jag var ledsen...

nu... när jag är ledsen, så äter jag inget...

kraftiga människor är människor de med 

de ska inte behöva bli mobbade o retade för sin vikt

BIG GIRLS YOU ARE BEAUTIFUL......


Av sara - 6 september 2010 17:14

har precis storstädat sovrummet... skulle vilja byta gardiner o tvätta fönstren, men det är liksom ingen ide eftersom de håller på med fasaden precis utanför, då får jag tvätta dom snart igen...å så roligt är det inte...

ska gå igenom mina kläder också o kanske hittar jag ngt som jag kan skänka till ingela... ;)

har ju gått ner en del i vikt, så alla kläder sitter inte helt bra...

vill ngn annan ha dom så är jag bara glad..

dessutom tycker hon att jag har så fina kläder ;)

satte in den bättre begagnade tv'n i sovrummet också, den andra har ju gått sänder.. bildröret eller vad det var... ibland kunde bilden bara bli helt röd...

skulle gått iväg med den gamla till containern häromdagen, men de tog bort den för tidigt.... containern alltså... suck


har köpt en present till cissi idag, hoppas att hon kommer tycka om den.. men jag ska köpa ngt mer... ;)


ngn som har bra recept på bål..??? skicka till mig!!!

puss hej


Av sara - 6 september 2010 15:16

fick ett samtal idag...

jag ska börja jobba ca 75 %, slipper dessutom helgerna..

ska bli så skönt =)

jätteglad =)

Av sara - 5 september 2010 15:47

idag har vi köpt födelsedagspresent till pappa, han är lätt att köpa till =)

bara cissi kvar... hon är inte lika lätt...

så... cissi... vad önskar du dig???


Av sara - 5 september 2010 11:29

fy fan vad jag är förkyld..

måste ner till stan o köpa nässpray nu...

Det här är jag....

Något du undrar?

12 besvarade frågor

Omröstning

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja
 nej
 jag vet inte
 jag har aldrig varit kär

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Söker du efter något speciellt?

Mina senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards